کد خبر : 2001617 | 23 بهمن 1402 ساعت 13:47 | 19.9K بازدید | 41 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو:

ژاوی فقط تا این بازی فرصت دارد

خوتا ژوردی، کارشناس ال‌چیرینگیتو، ادعا کرد که دیروز مدیران بارسا به ژاوی تا بازی با سلتا فرصت داده‌اند.

ژاوی فقط تا این بازی فرصت دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری که می‌توانست با شکست گرانادا فاصله با خیرونای رده دومی را به سه امتیاز کاهش دهد و با رئال نیز فاصله هشت امتیازی را حفظ کند، با تساوی 3-3 متوقف شد. دیداری خانگی که خشم شدید خوان لاپورتا را باعث شد.

بسیاری از هواداران بارسا در ورزشگاه از خوان لاپورتا به‌خاطر تداوم نتایج بد تیم اعتراض کردند و شدت اعتراضات به حدی رسید که رئیس از عدم امنیت کافی درون ورزشگاه به خشم آمد.

1987664

در پایان بازی جلسه‌ای فوری بین لاپورتا و دکو (مدیر ورزشی) برگزار شد و سپس رئیس ملاقاتی جداگانه با ژاوی هم داشت. ساعتی بعد از این ملاقات در ال‌چیرینگیتو ادعا شد که ژاوی فعلا اخراج نخواهد شد و او قطعا هفته بعد در بازی با سلتا نیز روی نیمکت خواهد نشست اما سرنوشت او بعد از این بازی مشخص نیست.

طبق ادعای خوتا ژوردی، هرچند بعد از اعلام استعفای ژاوی، خوان لاپورتا برکناری او تا پایان فصل را رد کرد اما احتمال اینکه مربی کاتالان در صورت نتیجه ضعیف در بالائیدوس، شغلش را از دست بدهد، وجود دارد.

در همین رابطه امروز سردبیر اسپورت هم نوشت که مماشات با ژاوی به‌خاطر اسطوره بودن او جایز نیست و لاپورتا باید به فکر منافع بارسا باشد. نتایج اخیر و شکل بازی‌های تیم بسیار نگران کننده است و تا دیر نشده و بارسا از لیگ قهرمانان حذف نشده، باید به فکر تغییرات اساسی روی نیمکت بود.

دیدگاه‌ها