کد خبر : 2001620 | 23 بهمن 1402 ساعت 13:56 | 12.6K بازدید | 8 دیدگاه

فرصت‌سوزی سال: ظهور دی‌کارمو در استرالیا

بازیکن تیم فوتبال سیدنی اف سی مقابل دروازه خالی، توپ را به بیرون زد!

فرصت‌سوزی سال: ظهور دی‌کارمو در استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته شانزدهم ای لیگ استرالیا، در استادیوم سنترال کوئست شهر گاسفورد برگزار شد که در آن تیم رده دومی و میزبان این مسابقه یعنی سنترال کوئست مارینرز در عین ناباوری، با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود سیدنی اف سی شد.

در این مسابقه، تیم سیدنی در همان شروع بازی و دقایق چهارم، هشتم و بیستم مسابقه، سه مرتبه دروازه میزبان را باز کرد تا شوک عجیبی به سنترال کوئست وارد شود. اما مسئله‌ای که سبب شد این مسابقه مورد توجه قرار بگیرد، یک فرصت سوزی عجیب و غیرمنتظره در دقیقه 29 بازی بود.

1990056

در این لحظه از بازی، برایان کالتاک مدافع سنترال کوئست با یک پاس رو به عقب، قصد داشت تا سنگربان تیمش یعنی دنی ووکوویچ را صاحب توپ کند اما اشتباه عجیب این دروازه‌بان و عبور توپ از زیر پای او، موقعیت فوق‌العاده‌ای را برای پاتریک وود به وجود آورد.

1990057

در شرایطی که این بازیکن مقابل یک دروازه کاملا خالی قرار گرفته بود و به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانست تیمش را به گل چهارم برساند، او به طرز عجیبی ضربه‌اش را به بیرون زد تا یکی از بزرگترین فرصت سوزی‌های تاریخ فوتبال استرالیا به ثبت برسد.

1990058

پس از این اتفاق، مفسر تلویزیونی مسابقه نتوانست جلوی خنده خود را بگیرد و در حالی‌كه دستانش را روی سرش گذاشته بود، باعث تعجب تماشاگران شد! او گفت: «من در عمرم چنین چیزی ندیده بودم! فکر می‌کنم پاتریک می‌خواست زمین باز شود و در زمین پنهان شود! بیچاره پاتریک!»

1990059

کاربران نیز در فضای مجازی نظرات فانی را منتشر کرده و نوشتند: "من اغلب نمی‌گویم که می‌توانستم شغلی بهتر از یک فوتبالیست حرفه‌ای داشته باشم، اما اکنون واقعا فکر می‌کنم که می‌توانستم"، "خجالت آورترین موقعیت سوزی تاریخ فوتبال!" و "هر چیزی که انتظار دارید در یک زمین فوتبال ببینید به‌جز این اشتباه!".

1990061
1990060

دیدگاه‌ها