کد خبر : 2001635 | 23 بهمن 1402 ساعت 14:41 | 22.7K بازدید | 18 دیدگاه

دتمار هامان:

توخل 3 بازیکن کلیدی بایرن را از هم جدا کرده است

دتمار هامان، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است که توماس توخل باید ماتیس دی‌لیخت، یوشوا کیمیش و لئون گورتسکا را کنار هم بازی بدهد اما این کار را در هفته‌های گذشته انجام نداده است.

توخل 3 بازیکن کلیدی بایرن را از هم جدا کرده است

به گزارش "ورزش سه"، دتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، پس از شکست 3-0 مقابل بایرلورکوزن به حملات خود به توماس توخل، سرمربی باواریایی‌ها، ادامه داد.

هامان به بیلد گفت: "وقتی بایرن را تماشا می‌کنید، این احساس را دارید کسی که توپ را در اختیار دارد تنها بازیکنی است که می‌دود. بایرن اکنون هفته‌ها و شاید ماه‌هاست که ورزش‌ انفرادی انجام می‌دهد. توخل 3 بازیکن کلیدی را از کنار هم دور کرد، زمانی که یوشوا کیمیش آماده شد، باید در ترکیب قرار بگیرد. با تمام احترام به پاولوویچ، در مسابقه‌ای مانند لورکوزن، شما به بهترین و با تجربه‌ترین بازیکنان نیاز دارید."

کیمیش مقابل لورکوزن در ترکیب اصلی حضور نداشت و توخل این موضوع را توجیه کرد زیرا پس از مصدومیتی که اخیرا متحمل شد، نمی‌خواست روی وضعیت این بازیکن ریسک کند.

1990090

هامان با اشاره به ضعف بایرن و قدرت لورکوزن گفت: "لورکوزن در این فصل از قدرت زیادی برخوردار است زیرا دارای یک هسته قوی است که توسط یوناتان تاه، گرانیت ژاکا، فلوریان ویرتس و ویکتور بونیفیس در آن کنار هم حضور دارند. بایرن نیز همین بازیکنان را دارد، اما آن‌ها توسط توخل ضعیف شدند، همانطور که در مورد ماتیس دی‌لیخت اتفاق افتاد. اگر می‌خواهید عنوان قهرمانی را به دست آورید و در لیگ قهرمانان اروپا مدعی باشید، باید یک ترکیب خوب داشته باشید. اگر فردا فینال لیگ قهرمانان اروپا بود و بایرن در این بازی حضور داشت، سه بازیکن اولی که من در ترکیب قرار می‌دادم ماتیس دی‌لیخت، یوشوا کیمیش و لئون گورتسکا بودند. اما آن‌ها در هفته‌ها و ماه‌های اخیر توسط توخل از هم جدا شده‌اند و بنابراین تعجبی ندارد که بایرن در بازی مقابل لورکوزن تیم برتر میدان نبود."

دیدگاه‌ها