کد خبر : 2001637 | 23 بهمن 1402 ساعت 14:57 | 31.7K بازدید | 76 دیدگاه

کدام لیگ قهرمانان؟

خودتان را گول نزنید، فصل بارسلونا تمام شد

بارسا دیشب با تساوی برابر گرانادا با لالیگا وداع گفت و تصور قهرمانی در لیگ قهرمانان برای این تیم نیز یک خیال باطل است.

خودتان را گول نزنید، فصل بارسلونا تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا قبل از شروع بازی با گرانادا محاسبات خود را انجام داده بود و می‌دانست که فقط و فقط باید سه امتیاز را بگیرد. ژاوی تاکید کرده بود که چیزی غیر از پیروزی بارسا را نخواهد پذیرفت. 

1990009

آنها در دو هفته گذشته اختلاف امتیاز خود را با رئال مادرید و خیرونا کاهش داده بودند و توانسته بودند از اتلتیکو مادرید هم فاصله بگیرند. گل لامین یامال در یک ربع ابتدای بازی این خوش‌بینی را تایید کرد. لواندوفسکی می‌توانست در یک موقعیت بسیار واضح برتری بارسا را دو برابر کند اما از همان‌جا و زمانی که توپ گل نشد، افول بارسا هم شروع شد. کسی هم نتوانست به خوبی بفهمد چرا روند کاری بارسا خراب شد.

طبق معمول بارسا در دفاع آسیب‌پذیر بود. اشتباهات دفاعی یکی پس از دیگری رخ دادند و این ضعف بارسلونا در خط دفاعی جای آنالیز دارد. حتی بازگشت تراشتگن هم نتوانست مانع از آن شود.

درست زمانی که تصور می‌شد بارسلونا به روزهای بهتر خود بر می‌گردد، این تیم به بدترین نسخه این فصل خودش برگشت و خاطره بازی با ویارئال به نوعی تکرار شد.

1990046

از قبل همه می‌دانستند که فتح لالیگا توهمی بیش نیست و دیشب تایید شد. لیگ قهرمانان؟ هرکسی که می‌خواهد خود را گول بزند و رویای لیگ قهرمانان اروپا را در سر بپروراند، به خودش بستگی دارد. این بارسلونا هیچ شانسی در اروپا ندارد. بارسا دو بازی خوب انجام می‌دهد (اخیرا برابر اوساسونا و آلاوس) و بازی بعدی سقوط می‌کند و از آنجایی که بارسا دیگر جایی برای خطا ندارد و اشتباه نکردن تا پایان فصل هم غیرممکن است، پس باید گفت خداحافظ فصل 24-2023 و تمرکز از حالا روی فصل بعد.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها