کد خبر : 2001646 | 23 بهمن 1402 ساعت 15:34 | 16.4K بازدید | 13 دیدگاه

امیدوارم زودتر برگردم؛

شریفات: رفتار با من کاملا حرفه‌ای بود

بازیکن مصدوم آلومینیوم تاکید دارد پس از مصدومیت به شدت شرایط وی تحت نظر قرار گرفته است.

شریفات: رفتار با من کاملا حرفه‌ای بود

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات که پس از صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر در این تیم عضویت داشت و روزهای خوبی را همراه با ایرالکو سپری کرده بود، در نیم‌فصل با بدشانسی و پارگی رباط صلیبی مواجه شد که تحت عمل جراحی قرار گرفت تا ادامه رقابت‌های این فصل را از دست بدهد.

شریفات که پس از تجربه بازی در استقلال، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن و ... به آلومینیوم اراک اضافه شد، سال گذشته در تمام بازی‌های این تیم حضور داشت و در این فصل هم هشت‌بار به میدان رفت که آسیب‌دیدگی اجازه نداد بیشتر برای تیم مجتبی حسینی بازی کند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص مصدومیتش عنوان کرد: متاسفانه این اتفاق برای اولین‌بار در تمام این سال‌ها که فوتبال بازی می‌کنم برای من رخ داد و واقعا ناراحت شدم، اما حتما قسمت بوده و امیدوارم دوباره با قدرت به میادین برگردم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

1990109

اسماعیل شریفات اضافه کرد: به نوبه خودم تشکر ویژه‌ای از باشگاه آلومینیوم دارم. همه به من لطف داشتند. مربیان، بازیکنان و علی‌الخصوص آقای رجائیان، میثم مجیدی، اصغری و... پیگیر وضعیت من بودند و آقای مجتبی حسینی، سرمربی تیم هم با وجود مشغله زیاد تماس گرفتند و جویای شرایطم شدند و همچنین آقای محافظت‌کار که پیگیری زیادی کردند که از این عزیزان تشکر می‌کنم. همه مربیان تیم با من تماس گرفتند و جویای حالم بودند و خیلی پیگیرم شدند. باشگاه آلومینیوم هوای من را داشت و رفتار کاملا حرفه‌ای و خوبی انجام دادند. کادر پزشکی و دکتر نظیری در این مدت مثل برادر بالای سرم بود و از من مراقبت کردند.

او یادآور شد: باشگاه آلومینیوم هیچ کم و کسری برای من نگذاشت و با اینکه می‌توانست اسمم را از لیست بیرون بیاورد، تا این لحظه حتی من و مرتضی تبریزی را از لیست خارج نکردند و حتی بحث تمدید قرارداد وجود دارد. به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای، قدر بازیکنانش را می‌داند و به نظرم جزء باشگاه‌هایی است که خیلی خوب با مصدومان و بازیکنان خود رفتار کرده و امیدوارم الگویی برای با سایر باشگاه‌ها باشد.

شریفات تاکید کرد: وقتی سرمربی تیم و کمک‌های وی با آن همه مشغله به بازیکن مصدوم خود زنگ می‌زنند و جویای حال وی می‌شوند (با اینکه آن بازیکن تا پایان فصل حضور ندارد)، این حرکت جای تقدیر و تشکر دارد و آقا مجتبی این کار را کرد و تماس گرفت و واقعا ممنون هستم. آنها شخصیت‌های بزرگی هستند که می‌توانند الگو باشند و به فوتبال ما کمک کنند.

دیدگاه‌ها