کد خبر : 2001663 | 23 بهمن 1402 ساعت 16:27 | 30.3K بازدید | 4 دیدگاه

چهار مهره ویرانگر و ثبت یک آمار ویژه؛

تیمی که همه معادلات را به هم می‌ریزد: بی‌‌رقیب!

نگاهی به عملکرد خاتون بم در طی 11 هفته، دنبال کنندگان فوتبال زنان را به تحسین وا می‌دارد.

تیمی که همه معادلات را به هم می‌ریزد: بی‌‌رقیب!

به گزارش "ورزش سه"، با نگاهی اجمالی به نتایج این فصل فوتبال زنان متوجه می‌شویم که دیگر مثل گذشته خبری از بردهای پرگل و دو رقمی شدن تیم‌های بزرگ‌تر مقابل تیم‌های کوچک‌تر نیست. نتایج اقتصادی و رقابت نزدیک تیم‌ها نشان از پیشرفت قابل توجه فوتبال زنان در فصل جاری است اما همه این‌ها تا زمانی صدق می‌کند که نام "خاتون بم" در میان نباشد. علی‌رغم نزدیک شدن تیم‌ها به یکدیگر و پخش شدن ستاره‌ها در تیم‌های مختلف، کماکان خاتون بم به پیروزی‌های پرگلی دست پیدا می‌کند.

بمی‌ها در این فصل یک پیروزی با نتیجه 10 بر 1 مقابل حریف شیرازی خود داشتند و نماینده تهران را هم در دیدار رفت تایی 8 کردند. آن‌ها سه روز پیش در مصاف برگشت با تنها تیم زنان استان تهران (آوا)، به این تیم 7 گل زدند تا در مجموع 2 بازی رفت و برگشت، تیم لیگ برتری پایتخت از حریف بمی خود 15 گل دریافت کرده باشد!

خط حمله خاتون در فصل جاری ویرانگر بوده است. 48 گل زده و در مقابل تنها دریافت 2 گل طی 11 مسابقه، آمار عجیبی است که شاگردان مرضیه جعفری از خود به ثبت رسانده‌اند. چهار مهره هجومی این تیم یعنی زهرا قنبری، نگین زندی، سارا دیدار و مونا حمودی به ترتیب 12، 11، 10 و 8 بار دروازه حریفان خاتون را باز کرده‌‌اند در جدول برترین گلزنان این فصل فوتبال زنان رتبه اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. هرچند که افسانه چترنور، ستاره تیم ملوان هم به مانند حمودی 8 گله است.

دیدگاه‌ها