کد خبر : 2001675 | 23 بهمن 1402 ساعت 17:51 | 36.4K بازدید | 28 دیدگاه

خریدهای جدید پرسپولیس به آلومینیوم نمی‌رسند

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بعید است خریدهای جدید این باشگاه شرایط همراهی تیم در اولین دیدار نیم فصل دوم را داشته باشند.

خریدهای جدید پرسپولیس به آلومینیوم نمی‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با پایان تعطیلات نیم فصل اکنون خود را مهیای اولین دیدار رسمی با هدایت اوسمار خواهد کرد و باید در اراک برابر آلومینیوم و شاگردان مجتبی حسینی قرار گیرد.

رضا درویش این روزها فشار زیادی را تحمل می‌کند اما در تعطیلات لیگ تمام خواسته‌های کادرفنی را به خوبی با برگزاری اردو و جذب نفرات جدید برآورده کرده است.

جذب نفراتی مثل عبدالکریم حسن، اورونوف، ابوالفضل بابایی و همچنین عیسی آل‌کثیر در مسیر تقویت تیم به خوبی پیش رفت تا آنها امیدوار باشند با تیمی قدرتمندتر نسبت به نیم فصل اول راهی ادامه فصل خواهند شد.

اما اکنون یک دردسر بزرگ پیش‌روی مدیریت تیم قرار دارد؛ بحث بدهی مالیاتی به بوژیدار رادوشوویچ و همچنین مطالبات رضا اسدی باعث شده تا پنجره این باشگاه بسته باشد و اقداماتی که در گفت‌وگوی درویش با سازمان مالیاتی همراه بوده نیز نتیجه‌بخش نشده است.

این مسئله احتمالا باعث خواهد شد تا بازیکنان جدید پرسپولیس در اولین دیدار نیم فصل دوم غایب باشند و قادر به همراهی این تیم نخواهند بود.

به همین جهت به نظر می‌رسد اوسمار با مرخصی عبدالکریم حسن و سفر این بازیکن به قطر برای کارهای شخصی و اداری‌اش پیش از دیدار با آلومینیوم موافقت کرده است. هرچند قرار است مدافع چپ قطری پرسپولیس با انجام کارهای اداری خود فردا به اردوی این تیم اضافه شده و در انتظار مشخص شدن وضعیت قرارداد و ثبت آن در کنار دیگر بازیکنان جدید این تیم باشد.

دیدگاه‌ها