کد خبر : 2001679 | 23 بهمن 1402 ساعت 18:03 | 14.2K بازدید | 31 دیدگاه

تن‌هاخ: شادی بازیکن ویلا به ما انگیزه داد!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که شادی گل جنجالی بازیکن استون ویلا انگیزه شاگردانش برای کسب برد را افزایش داده است.

تن‌هاخ: شادی بازیکن ویلا به ما انگیزه داد!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ تایید کرد که شادی گل عجیب داگلاس لوئیز به بازیکنان منچستریونایتد انگیزه داد تا در بازی مقابل استون ویلا برنده از زمین خارج شوند.

این بازیکن برزیلی پس از به ثمر رساندن گل تساوی مقابل یونایتد در نیمه دوم، شادی عجیبی از خود به نمایش گذاشت و با حرکات موزون خطاب به بازیکنان حریف مورد توجه قرار گرفت.

در تصاویر اینطور به نظر می‌رسید که رفتار او مستقیماً متوجه رافائل واران است که دستانش را به نشانه اعتراض بلند کرده بود.

زمانی که اسکات مک‌تامینی در دقیقه 86 گل دوم یونایتد را به ثمر رساند، رافائل واران با لوییز در محوطه جریمه استون ویلا درگیری کوچکی داشت که با دخالت داور به پایان رسید.

برخلاف طرفداران یونایتد، اریک تن‌هاخ سعی کرد با سیاست بیشتری رفتار کند، اما تایید کرد که این شادی گل ممکن است به بازیکنانش یک انرژی برای جبران نتیجه بازی داده باشد.

1990152

سرمربی یونایتد در مورد شادی پس از گل بازیکن استون ویلا گفت: "من نظری در این‌ باره ندارم. من با بازیکنان صحبت نکرده‌ام. شاید این به آن‌ها انرژی داده است، نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم مهم باشد. این به ما مربوط می‌شود که روی بازی خود تمرکز کنیم نه به بازی حریف."

تن‌هاخ از اینکه تیمش پس از گل راسموس هویلوند نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد، ناراحت بود: "به خصوص 20 دقیقه اول را دوست داشتم که بازی را کنترل می‌کردیم. اما وقتی گل زدیم طرز فکرمان را عوض کردیم. بازی خیلی باز بود و امکان داشت که گل بیشتری دریافت کنیم اما به بازی برگشتیم."

دیدگاه‌ها