کد خبر : 2001682 | 23 بهمن 1402 ساعت 18:23 | 34.4K بازدید | 8 دیدگاه

تمدید ستاره‌ای که همه لیگ برتر دنبالش بود (عکس)

استون ویلا تمدید قرارداد بلندمدت لئون بیلی را تایید کرد.

تمدید ستاره‌ای که همه لیگ برتر دنبالش بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا تایید کرد که لئون بیلی قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرده است. این بازیکن 26 ساله در این فصل فرم قابل توجهی دارد و زیر نظر اونای امری شرایط مناسبی دارد.

این بازیکن جامائیکایی تا به حال 32 بازی در تمامی رقابت‌های این فصل انجام داده و 19 گل در آن بازی‌ها ثبت کرده است. او در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 13 گل زده و این آمار از مجموع گل‌های او در دو فصل گذشته بیشتر است.

بیلی در تابستان 2021 با 40 میلیون یورو از بایرلورکوزن به استون‌ویلا پیوست. او یکی از سه بازیکنی بود استون ویلا با پول فروش جک گریلیش به منچسترسیتی، جذب کرد.

اولین فصل او موفقیت آمیز نبود، چراکه او فقط 7 بازی انجام داد و تنها یک گل به ثمر رساند. فصل گذشته، بیلی پس از روی کار آمدن اونای امری پیشرفت کرد و نقش مهمی در صعود این تیم به لیگ کنفرانس اروپا داشت.

1990161

اونای امری در مورد بیلی گفت: "لئون بیلی از آلمان آمد و سال اولی که بازی نکرد، مصدومیت‌هایی داشت. وقتی به اینجا رسیدم سعی کردم او را به عنوان مهاجم دوم قرار دهم و بهترین ویژگی‌های خود را به نمایش بگذارد. وقتی من به اینجا رسیدم او هنوز در حال تطبیق با تیم بود و هماهنگی همه چیز است. تعهد او بیشتر شده و تمرکز او برای کار هر روز بیشتر از قبل شده است. ما یک ماه پیش تصمیم گرفتیم که قراردادش را تمدید کنیم. با او صحبت کردیم، او اینجا در بیرمنگام و استون ویلا خوشحال است."

دیدگاه‌ها