کد خبر : 2001687 | 23 بهمن 1402 ساعت 19:02 | 10.9K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره اینتر در خطر از دست دادن بازی سرنوشت‌ساز

فرانچسکو آچربی، مدافع مصدوم اینتر، خطر از دست دادن بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید را احساس می‌کند.

ستاره اینتر در خطر از دست دادن بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، اینتر تایید کرد که فرانچسکو آچربی در پای راست خود دچار کشیدگی جزئی عضله شده و منابع متعدد مدعی هستند که این ملی پوش ایتالیایی خطر از دست دادن بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید را احساس می‌کند. آچربی شنبه شب در نیمه دوم پیروزی 4-2 اینتر مقابل رم آسیب دید و امروز در میلان تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت.

اینتر در بیانیه‌ای رسمی نوشت: "فرانچسکو آچربی امروز صبح در روزانو تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت. مدافع نراتزوری در پای راستش کمی کشیدگی عضله دارد. وضعیت او طی روزهای آینده بررسی خواهد شد."

1990171

صفحه رسمی اینتر مدت زمان ریکاوری آچربی را اعلام نکرد، اما منابع متعددی در ایتالیا، از جمله کالچومرکاتو ادعا می‌کنند که آچربی مطمئناً بازی بعدی سری A مقابل سالرنیتانا را از دست خواهد داد و احتمالاً در بازی هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید هم در لیست این تیم حضور نخواهد داشت.

اینتر در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز 20 فوریه به میزبانی سن سیرو با اتلتیکو دیدار خواهد کرد. این درحالی است که بازی سرنوشت‌ساز بین این دو تیم در 13 مارس در پایتخت اسپانیا برگزار خواهد شد.

غایب قطعی اتلتیکو در این بازی آلوارو موراتا خواهد بود که در بازی مقابل سویا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و نزدیک به سه هفته از میادین دور خواهد بود.

دیدگاه‌ها