کد خبر : 2001712 | 23 بهمن 1402 ساعت 21:08 | 20.2K بازدید | 56 دیدگاه

مالیات دردسرساز بوژیدار: 15 میلیارد تومان!

رضا درویش رقم مالیات بوژیدار رادوشویچ را 15 میلیارد تومان عنوان کرد.

مالیات دردسرساز بوژیدار: 15 میلیارد تومان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سامانه نقل و انتقالات فیفا امروز آپدیت شد، پنجره پرسپولیس همچنان در حالت بسته قرار داشت تا به این ترتیب سرخپوشان امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را نداشته باشند.

پنجره پرسپولیس به دلیل مالیات دردسرساز بوژیدار رادوشویچ، از سوی فیفا بسته شده و سرخپوشان به همین دلیل با مانعی بزرگ در نقل و انتقالات زمستانی مواجه هستند و حالا کمتر از یک ماه فرصت دارند.

رضا درویش در این خصوص اظهار داشت: مشکلی که ما داریم به دلیل بحث مالیاتی رادوشویچ است. هواداران باید درک کنند و متوجه باشند، البته من به شخصه نگران استرس هوادار هستم چون آنها در سرما و گرما می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. اما کسی نمی‌گوید چه کسی این مشکلات را به وجود آورده است؟

وی افزود: ما قریب به 70 میلیارد تومان برای دستمزد رادوشویچ پرداخت کردیم و حالا مالیاتش مانده. 10-15 میلیارد تومان است و شوخی نیست. تامین این رقم کار آسانی نیست و از جای دیگر هم حساب را بستند و ما برای تامین این ارقام باید بازاری داشته باشیم. ما نه حق پخش داریم و نه حق تبلیغات محیطی، حالا اخیرا حکم 150 میلیارد تومانی هم علیه ما آمده است.

او در این مورد ادامه داد: من بیشتر و بهتر از هرکسی می‌خواهم که تیم تقویت شود اما این تقویت مستلزم بنیه مالی و پنجره باز است. ما سعی خواهیم کرد پنجره باز شود و یقین داشته باشید ما بازیکنانی بهتر از این در آسیا پیدا نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها