کد خبر : 2001715 | 23 بهمن 1402 ساعت 21:23 | 24K بازدید | 15 دیدگاه

کروس: خودم هم از آمادگی‌ام تعجب کرده‌ام

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، در نشست خبری پیش از دیدار با لایپزیش شرکت کرد و در مورد مسائلی از جمله اتفاقات این فصل، تمدید قرارداد و احتمال حضور در یورو ۲۰۲۴ صحبت کرد.

کروس: خودم هم از آمادگی‌ام تعجب کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، با آغاز مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید فرداشب به مصاف لایپزیش خواهد رفت. تونی کروس دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بازی برابر لایپزیش؟
می‌دانم که آخرین بار در اینجا بازی‌مان را باختیم، انتظار یک بازی سخت و دشوار را داریم. لایپزیش یکی از بهترین تیم‌های آلمان است و می‌تواند برای هر تیمی خطرساز باشند.

آینده‌ام در رئال؟
نمی‌دانم. هنوز در حال فکر کردن هستم. خودم در اینجا خوشحالم و بسیاری از من می‌خواهند که تمدید کنم. فعلا تمرکزم بر روی بازی‌های آینده است و بزودی تصمیمم را می‌گیرم. نگران آینده نیستم. فعلا از وضعیتم و تمام چیزهایی که در اینجا به‌دست آورده‌ام خوشحالم. من همیشه گفته‌ام ۳۲ سالگی سن بازنشستگی‌ام است. من از انگیزه‌ام تعجب می‌کنم. من بازی حرفه‌ای را از ۱۷ سالگی در بایرن مونیخ شروع کردم و فکر می‌کردم در ۳۲ سالگی بازنشسته می‌شوم. اما حالا هنوز هم می‌خواهم بازی کنم، برنده شوم، انگیزه بیشتری دارم.

1990220

راز من برای آمادگی؟
من انگیزه دارم، این مهمترین چیز است. من هنوز هم می‌خواهم همه چیز را ببرم. یک چیز دیگر این است که خیلی از بدنم مراقبت می‌کنم، بنابراین می‌توانم هر ۳ روز یک بار بازی کنم.

بهترین فصل دوران حرفه‌ای من؟ 
گفتنش آسان نیست، من فصل‌های خوب و موفق زیادی را پشت سر گذاشته‌ام. خوشحالم که هنوز می‌توانم در این سطح رقابت کنم.

حضور در یورو با آلمان؟ 
باید در مورد آینده‌ام تصمیم بگیرم و خیلی فکر کنم. من هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. همه چیز به برنامه‌هایم بستگی دارد. من در لحظه لذت می‌برم، برای تصمیم‌گیری و انتخاب بهترین چیز به زمان بیشتری نیاز دارم.

شرایط لوکا مودریچ و من؟ 
دو مورد متفاوت، دو شخص متفاوت. ما ایده‌های متفاوتی داریم. او خودش تصمیم خواهد گرفت، من نمی‌دانم او و باشگاه چه خواهند کرد.

سوت‌های هواداران در سوپرجام در عربستان؟ 
این به من اطمینان داد که چیزهایی که گفتم درست هستند.

دیدگاه‌ها