کد خبر : 2001724 | 24 بهمن 1402 ساعت 03:33 | 15.1K بازدید | 11 دیدگاه

تقویت همه‌جانبه برای نیم‌فصل دوم:

شکل و شمایل جدید ملوان: آنطور که تارتار می‌پسندد

ملوانی‌ها با تقویت در تمامی خطوط آماده حضور در لیگ برتر می‌شود.

شکل و شمایل جدید ملوان: آنطور که تارتار می‌پسندد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان به همراه مهدی تارتار یکی از بهترین تیم‌های نیم فصل نخست بود و عملکرد خوب و رتبه قابل قبول جدیت بیشتری برای تقویت این تیم به وجود آورد و با ترکیبی پرستاره‌تر و کامل‌تری نیم فصل دوم را آغاز خواهند کرد.

ملوانی‌ها در خط دروازه محمد اکبر منادی را از لیست خارج کردند و حبیب فرعباسی دروازه بان فصل گذشته ذوب آهن به این تیم اضافه شد، با حضور افشار صداقت پدیده نیم فصل نخست این تیم رقابت جذابی بین این دو گلر به وجود خواهد آمد و به نظر نمی‌رسد که ملوانی‌ها در خط دروازه مشکلی داشته باشند.

ملوان با 12 گل خورده عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و در اکثر مسابقات با نفرات ثابتی چون پدرام قاضی‌پور، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی و مجید عیدی به میدان رفته بود و به این ترکیب موفق محمد طیبی بازیکن باتجربه استقلال خوزستان را هم اضافه کردند تا خط دفاع قدرتمندتری در اختیار داشته باشند، آنها مصطفی نائیج‌پور را از لیست خود خارج کردند و او تنها خروجی خط دفاعی ملوان بود.

1990231

جلال مداحی مدافع چپ جوان که سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه خود داشته از ذوب آهن به ملوان منتقل شد تا آنها یک بازیکن جوان را هم در پست دفاع چپ در اختیار داشته باشند.

اصلی‌ترین تغییرات ملوان در خط هافبک اتفاق افتاد با حضور میلاد سرلک و محمد عمری دو ستاره تیم پرسپولیس را در این پست در اختیار خواهد داشت و تیمی پرستاره تر از نیم فصل نخست را راهی میدان خواهند کرد، مهران احمدی، ابوذر صفرزاده، محمد بردبار، مسعود کاظمین و رضا جعفری دیگر هافبک‌های تاثیرگذار این تیم هستند که در نیم فصل نخست به میدان رفتند، ملوانی‌ها با حضور رضا جعفری و محمد عمری در کناره‌های زمین می‌توانند با قدرت بیشتری حملات را روی دروازه رقبا ایجاد کنند و خط حمله این تیم را تغذیه کنند.

1990232

امین پورعلی هافبک باتجربه ملوان از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان مسعود شجاعی در هوادار اضافه شد.

ملوان در خط حمله سهیل فداکار، محمدرضا سلیمانی و پیمان رنجبری را در اختیار داشت و به این جمع سعید باقرپسند مهاجم نیم فصل نخست ذوب آهن هم اضافه شد تا در این پست هم یک خرید مهم انجام داده باشد، باقرپسند در تفکرات تاکتیکی محمد ربیعی جایی نداشت و در نیم فصل نخست فقط 5 مسابقه برای ذوبی‌ها انجام داد.

دیگر خرید ملوان در خط حمله حضور غندی‌پور جوان است که از تیم پیکان به جمع ملوانی ها اضافه شد، او یکی از جوان‌های تیم فوتبال پیکان بود که 5 بازی به عنوان بازیکن ثابت و دو بازی به عنوان جانشین در زمین حضور پیدا کرد و یک گل هم به ثمر رساند.

با توجه به روند موفقی که ملوانی‌ها در نیم فصل نخست پیش گرفته بودند باید دید با حضور خریدهای جدید و بازیکنان باتجربه در پست‌های مختلف می‌توانند روند موفق خود را ادامه دهند و آن را بهبود دهند یا خیر!

دیدگاه‌ها