کد خبر : 2000981 | 20 بهمن 1402 ساعت 18:47 | 8.5K بازدید | 8 دیدگاه

هواداران سنگ تمام گذاشتند؛

تارتار: ملوان نیاز به هماهنگی و زمان دارد

مهدی تارتار پس از صعود ملوان به مرحله بعدی جام حذفی به تمجید از هواداران این تیم پرداخت.

تارتار: ملوان نیاز به هماهنگی و زمان دارد

به گزارش ورزش سه، ملوان با پیروزی یک بر صفر برابر شهر راز شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به دور بعد صعود کرد. مهدی تارتار در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: جا دارد از هواداران‌مان تشکر داشته باشم که مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند. واقعا هواداران ما، هواداران نمونه هستند. من فکر نمی‌کنم در هیچ شهری هواداران تا این حد با تعصب مثال زدنی خود تیم‌شان را تا پایان بازی تشویق کنند. با اینکه حریف ما از تیم‌های لیگ یک بود اما ما را تنها نگذاشتند و خیلی خوب حمایت کردند. از آنها ممنونم.

ویدئو: 324275

او در ادامه در خصوص بازی عنوان کرد: بازی در نیمه اول جذاب‌تر بود. وقتی ما به گل رسیدیم، سعی کردیم با توجه به اینکه بازی در جام حذفی بود، نتیجه‌ای را که به دست آوردیم، حفظ کنیم. در نیمه دوم توپ‌های زیادی را از دست دادیم و باید روی این مسئله کار کنیم. این موضوع باعث شد که تیم ما ناخودآگاه کمی عقب بنشیند ولی توانستیم همان نتیجه را حفظ کنیم.

تارتار افزود: در هر صورت در مسابقات حذفی باید صعود کنید. ضمن اینکه بازی با تیم‌های لیگ یک و حتی لیگ دو به خاطر انگیزه‌ای که بازیکنان دارند، برای تیم‌های لیگ برتری خیلی سخت می‌شود‌. حتی روز گذشته دیدیم که دو تیم لیگ برتری توسط تیم‌های لیگ پایین‌تر حذف شدند. خدا را شکر در روزی که خیلی هم خوب بازی نکردیم، توانستیم از این مرحله صعود کنیم.

سرمربی ملوان در پایان در خصوص ناهماهنگی این تیم در بازی امروز و اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: ما امروز مجید عیدی را هم نداشتیم و به خاطر محرومیت بازی نکرد. شرایط خوب‌مان را مثل همیشه نداشتیم و مجبور شدیم چند بازیکن را جابجا کنیم و حتی در جریان بازی این کار را کردیم. نیاز است بچه‌هایی که به جمع ما اضافه شده‌اند، زمان بیشتری کار کنند. آنها هم از نظر بدنی مقداری عقب هستند و هم از نظر شناخت از هم؛ هم آنها از بچه‌های قدیمی شناخت ندارند و هم بچه‌های قدیمی از آنها. بنابراین لازم است مقداری زمان بگذرد و ما بیشتر با اینها کار کنیم تا شرایط بدنی‌شان هم بهتر شود. انشاالله در آینده شرایط‌مان خوب شود.

دیدگاه‌ها