کد خبر : 2001725 | 23 بهمن 1402 ساعت 21:58 | 12.2K بازدید | 15 دیدگاه

سسک فابرگاس:

مشکل چلسی پوچتینو نیست!

سسک فابرگاس، اسطوره چلسی، می‌گوید این تیم مشکلی از سرمربی ندارد.

مشکل چلسی پوچتینو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یک از بدترین عملکردهای سال‌های اخیرش، در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفته است. با اینکه این تیم این تیم به فینال جام حذفی رسیده، مائوریتسیو پوچتینو تحت فشار اخراج قرار گرفته است.
با این حال سسک فابرگاس ستاره سابق چلسی، که پنج سال موفق را در این باشگاه از سال 2014 تا 2019 سپری کرد، در مصاحبه با بی‌بی‌سی می‌گوید تیم سابقش نباید پوچتینو را اخراج کند: "چلسی هر اتفاقی بیفتد هم به نتیجه نیاز دارد. این در ذات این باشگاه است. امروز هم همین را می‌خواهند و دلیل فشار روی تیم همین است. این تیم به تاریخ 30 سال اخیر و هواداران این باشگاه مدیون است و مسئولیت نتیجه گرفتن در هر فصل را دارد. من فکر می‌کنم که پوچتینو مربی بسیار خوبی است. اما مصدومیت‌ها اجازه نداد که یازده نفر اصلی خودش را مشخص کند و این تیم نتوانست فرم خوب خودش را پیدا کند و این نتایج بیشتر به این دلیل هستند.

1990235

نباید فراموش کرد که این تیم قدرت بدنی و سرعت دارد. آنها واقعا کیفیت خوبی را در این فصل نشان داده‌اند، از نظر تاکتیکی هم مشکلی ندارند. من فکر می‌کنم مشکل اصلی این تیم این است بازیکنان مناسب برای جایگاه‌های مناسب در این تیم پیدا نشده‌اند. باید کمی صبور باشند و به مربی فرصت دهند."

دیدگاه‌ها