کد خبر : 2001730 | 23 بهمن 1402 ساعت 22:21 | 36.3K بازدید | 42 دیدگاه

ناتان آکه:

ممکن است سیتی خیلی راحت از چمپیونزلیگ حذف شود!

ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید فرمت مسابقات لیگ قهرمانان باعث می‌شود خطر حذف برای تیمی مثل سیتی هم وجود داشته باشد.

ممکن است سیتی خیلی راحت از چمپیونزلیگ حذف شود!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دور اول مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، خارج از خانه به مصاف کپنهاگن می‌رود. این تیم مدافع عنوان قهرمانی است و با انگیزه بالا و فرم خوبی که دارد می‌خواهد قهرمانی را در این فصل تکرار کند. آکه اما در کنفرانس خبری پیش از بازی بااحتیاط در مورد این موضوع حرف زد.

1990245

دفاع از عنوان قهرمانی؟
"در لیگ قهرمانان مهم نیست نام تیمت چیست، باید برای جایگاه در دور بعد بجنگی. تیم‌های بسیار خوبی در این لیگ حضور دارند. دو بازی برای رسیدن به مرحله بعد وجود دارد و هر اتفاقی می‌تواند در آن بیفتد. تیم‌های سطح بالا به سادگی می‌توانند همدیگر را حذف کنند و باید حواسمان باشد."

فرم این روزهای ارلینگ هالند؟
"او همیشه خوب است چون اجازه نمی‌دهد هیچ چیز روی او تاثیر منفی بگذارد. وقتی موقعیت‌هایی را از دست می‌دهد، بدون اینکه دچار مشکل شود برمی‌گردد و برای گل کردن بعدی هجوم می‌برد. او از نظر روانی بسیار قوی است."

اسکار باب پیشرفت داشته است؟
"او به حرف همه گوش می‌دهد و واقعا می‌خواهد بهتر شود... او مایل به یادگیری است و در هر بازی که انجام می‌دهد، تاثیرگذار به نظر می‌رسد... من واقعاً او را دوست دارم، از نظر فنی باورنکردنی است. او مطمئناً آینده بزرگ و چشمگیری خواهد داشت!"

جو استادیوم کپنهاگ؟
"به یاد دارم از سال گذشته زمانی که اینجا [ورزشگاه پارکن] بازی می‌کردیم، جو عالی بود. گاهی اوقات این می‌تواند یک امتیاز برای تیم میزبان باشد. به هرحال آنها عاشق بازی در اینجا و مقابل تماشاگران خودشان هستند."

1990246

هماهنگی تیم؟
"ما همه ذهنیت یکدیگر را می‌شناسیم. همه قدرتمند هستیم و می‌توانیم یکدیگر را درون زمین پیدا کنیم. این بهترین ویژگی تیم ماست."

دیدگاه‌ها