کد خبر : 2001748 | 23 بهمن 1402 ساعت 23:27 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش پوچ به برگشت مدافع حاشیه‌ساز: ساده بود!

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید بازگرداندن تیاگو سیلوا به ترکیب برای او کار سختی نیست.

واکنش پوچ به برگشت مدافع حاشیه‌ساز: ساده بود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از توییت همسر تیاگو سیلوا پس از شکست ۴-۲ چلسی برابر ولورهمپتون مبنی بر اخراج پوچتینو، حواشی زیادی برای مدافع برزیلی ایجاد شد.

این حواشی درنهایت منجر به نیمکت‌نشین شدن سیلوا در بازی چلسی مقابل استون ویلا در چارچوب مسابقات جام حذفی شد. پوچتینو درباره این تصمیم مدعی شده بود با خود سیلوا صحبت کرده و به‌نظر هر دو طرف بهترین تصمیم در آن مقطع همین بوده است.

با این حال تنبیه مدافع چلسی فقط یک هفته ماندگار بود و او امشب در ترکیب اصلی تیمش برای بازی مقابل کریستال پالاس قرار دارد. پوچتینو در مصاحبه پیش از بازی در مورد این تصمیم گفت: «بازگرداندن تیاگو سیلوا به تیم برایم تصمیم سختی نیست. تیاگو برای من و تیم بازی‌های زیادی انجام داده و از ته دل و باکیفیت بازی می‌کند.

1990268

هفته گذشته تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و او برای استراحت بر روی نیمکت قرار گرفت. تصمیم درست برای این بازی حضور اکسل دیساسی و تیاگو سیلوا در دفاع بود.»

او همچنین درباره بازی دادن نیکلاس جکسون در پست وینگر گفت: «نمایش او در آن پست واقعا عالی بود. ما سعی می‌کنیم به بازیکنان کمک کنیم تا پست اصلی خود را پیدا کنند. او برای دویدن به فضا نیاز دارد، او سریع است و در کناره‌ها به تیم کمک می‌کند. او کارش فوق‌العاده است.»

دیدگاه‌ها