کد خبر : 2001750 | 24 بهمن 1402 ساعت 05:31 | 14.7K بازدید | 7 دیدگاه

پتر چک: همه در چلسی شکست خورده‌اند!

پتر چک، دروازه‌بان سابق چلسی، می‌گوید همه اعضای باشگاه چلسی در وضعیت بد امروز این تیم نقش دارند.

پتر چک: همه در چلسی شکست خورده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که به دلیل حضور نداشتن در رقابت‌های اروپایی و خریدهای متعدد تابستانی، یکی از بخت‌های قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شد، در یک از ضعیف‌ترین فصل‌های سال‌های اخیرش، در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفته است. با اینکه این تیم این تیم به فینال جام حذفی رسیده، مائوریتسیو پوچتینو تحت فشار اخراج قرار گرفته است و کادر فنی این تیم، از جمله پزشکان، به دلیل مصدومیت‌های متعدد بازیکنان، زیر فشار انتقاد هستند.

پتر چک، اسطوره آبی‌ها، در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد اوضاع چلسی گفت: "البته که این فصل آنطور که همه آنها [در چلسی] آرزو داشتند پیش نمی‌رود و شاید این یک رویا باشد که بتوانند آخر فصل را خوب به پایان ببرند.
زمانی که تیم تغییرات زیادی در تابستان دارد، چالش برایش بیشتر می‌شود. برخی از بازیکنان احتمالاً با انتظارات [و برچسب قیمت] زیادی به باشگاه آمدند و تحت فشار روانی بیشتری هم بودند.

1990270

تغییرات زیادی رخ داده است. سرمربی و مالکان جدید با دیدگاه‌های جدید در مورد نحوه اداره باشگاه. این به برخی سازگاری‌ها و جا افتادن نیاز دارد که شامل همه اعضای باشگاه می‌شود. این چیزها زمان می‌برد. اما باید گفت که تا به اینجا کار همه آنها ضعیف بوده‌اند. وقتی به بازی‌های چلسی در ماه گذشته نگاه می‌کنید، هسته اصلی تیم را نمی‌بینید. همه افراد در همه پست‌ها در حال تغییرات مدام هستند. استعداد و پتانسیل زیادی در این تیم وجود دارد. اما سرمربی و کادر فنی فرمول و هسته اصلی برای تثبیت تیم را پیدا نکرده است."

دیدگاه‌ها