کد خبر : 2001765 | 24 بهمن 1402 ساعت 00:34 | 12.5K بازدید | 7 دیدگاه

تقدیر یووه از تاریخ‌سازی سرمربی نامحبوب! (عکس)

یوونتوس قبل از شروع بازی مقابل اودینزه به ماسیمیلیانو آلگری جایزه‌ای اهدا کرد تا تبدیل شدن او به دومین مربی باسابقه یووه را تبریک بگوید.

تقدیر یووه از تاریخ‌سازی سرمربی نامحبوب! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یووه امشب در خانه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف اودینزه رفته است. این تیم قصد دارد بعد از یک تساوی و یک شکست که فاصله را در صدر با اینتر افزایش داد، دوباره به روند پیروزی بازگردد. اما بازی امشب یووه برای آلگری خاص‌تر از این حر‌ها بود. این سرمربی 56 ساله اکنون در 405 بازی هدایت بانوی پیر را بر عهده داشته است، به اندازه مارچلو لیپی و تنها پس از جیووانی تراپاتونی که به این معنی است که او تا پایان فصل به عنوان دومین سرمربی پر سابقه یوونتوس به تنهایی تثبیت خواهد شد.

1990288

هرچند که او هیچ وقت در حد سرمربی مثل آنتونیو کنته، به دلیل سبک غیر جذاب و فوق العاده دفاعی‌اش، بین هواداران محبوب نبوده است اما دستاورد‌های او به عنوان سرمربی قابل توجه و قدردانی هستند. او دو دوره هدایت این تیم را قبول کرد. در اولین دوره مسئولیت خود توانست تیم را با ستاره‌هایش به نیرویی غیرقابل توقف در سری آ تبدیل کند و حالا در دومین دوره خود تلاش می‌کند که تغییر نسل را در یووه اجرا کند و با بازیکنانی جوان برای شروع یک پروژه جدید تلاش می‌کند.

1990290

قبل از شروع بازی یوونتوس مقابل اودینزه در سری آ، این باشگاه با برگزاری مراسمی کوتاه، موفقیت آلگری را جشن گرفت و از حضور او و زحماتش در باشگاه قدردانی کرد.

دیدگاه‌ها