کد خبر : 2001780 | 24 بهمن 1402 ساعت 01:18 | 7.6K بازدید | 17 دیدگاه

یووه 0-1 اودینزه: خداحافظی با قهرمانی!

یوونتوس در بازی خانگی در هفته بیست و چهارم سری آ 1-0 مقابل اودینزه شکست خورد.

یووه 0-1 اودینزه: خداحافظی با قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، یووه امشب در خانه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف اودینزه رفت این تیم قصد داشت بعد از یک تساوی و یک شکست که فاصله را در صدر با اینتر افزایش داد، دوباره به روند پیروزی بازگردد که در این زمینه موفق نبود و با نتیجه 1-0 در ورزشگاه خانگی مقابل اودینزه شکست خورد.

ویدئو: 324490

یووه  در کل بازی تیم برتر بود و به دلیل استفاده نکردن از شانس‌های گلزنی بازی را واگذار کرد. یووه از ابتدا توپ و میدان را در دست گرفت و با ارسال‌ها و کرنرها از کناره‌های زمین دروازه میهمان را توسط فدریکو کیه زا و آرکادیوش میلیک تهدید می‌کرد. اما اولین گل بازی برای اودینزه و روی یک ضربه آزاد به دست آمد.

1990321

روی ارسال ضربه آزاد به دروازه یووه، الکس اندرو در دفع توپ اشتباه کرد و توپ در محوطه شش قدم مقابل پای لائوتارو جیانتی فرود آمد و این ستاره هم در دهانه دروازه کار سختی برای گلزنی نداشت.

1990319

بعد از این صحنه یووه سراپا حمله شد و در ابتدا با شوت از راه دور فدریکو گاتی دروازه حریف را تهدید کرد که دروازه‌بان موفق شد آن را مهار کند. بعد از او آدران رابیو هم شانس خودش را امتحان کرد و ضربه زیبای او از سمت چپ با دفع دروازه‌بان همراه شد.

آخرین موقعیت یووه را در نیمه اول آرکادیوش میلیک به دست آورد که ضربه سر او هم روی کرنر ارسالی درست به دست‌های مادوکا اوکوی رفت تا بازی در نیمه اول 1-0 به سود اودینزه به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم در دقیقه 48 یکی از اعضا کادر فنی یووه به دلیل اعتراض تند به داور اخراج شد.

میلیک در دقیقه 55 در موقعیت بسیار خوب در محوطه شش قدم می‌توانست شوتش را به سمت دروازه بزند که ضربه‌اش در لحظه آخر توسط مدافع بلوکه شد.

فشارهای یووه ادامه داشت و در دقیقه 60 میلیک موفق شد دروازه حریف را باز کند، اما داور به درستی اعلام کرد که ضربه قبل از آن از خط افقی زمین به کرنر رفته است.

یوونتوس از دقیقه 70 با افت عملکرد مواجه شد و حتی موقعیت‌هایی را به حریف هم داد. برنر داسیلوا از اودینزه می‌رفت با یک شوت زیبا دروازه یووه را باز کند که ضربه‌اش توسط مدافعان یووه قبل از رسیدن به دروازه شزنی دفع شد.

1990320

نوهان پرز هم در دقایقی پایانی بازی می‌توانست روی ارسال کرنر با ضربه سر دروازه یووه را باز کند که شزنی این توپ را مهار کرد.

بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و یوونتوس در سومین بازی پیاپی از رسیدن به پیروزی باز ماند. این تیم 53 امتیازی باقی ماند و حالا 7 امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد و میلان رده سومی به یک امتیازی آنها رسیده است.

دیدگاه‌ها