کد خبر : 2001788 | 24 بهمن 1402 ساعت 01:56 | 12.7K بازدید | 11 دیدگاه

شب عجیب یووه: تشویق آلگری و هو شدن بازیکنان!

هواداران اولترای یوونتوس بعد از شکست تیمشان مقابل اودینزه، مکس آلگری را تشویق اما بازیکنان تیمشان را هو کردند.

شب عجیب یووه: تشویق آلگری و هو شدن بازیکنان!

به گزارش "ورزش سه"، یووه امشب در خانه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف اودینزه رفت با نتیجه 1-0 مقابل اودینزه شکست خورد تا سومین بازی در سری آ را بدون پیروزی (دومین شکست پیاپی بعد از شکست مقابل اینتر) پشت سر بگذارد.

قبل از شروع بازی آلگری به مناسبت 405 باری که روی نیمکت یووه نشست مقابل هوادارن تشویق شد و یک لوح یادبود از مدیران باشگاه به عنوان دومین مربی پرسابقه بیانکونری دریافت کرد. هرچند که در نهایت یووه با نمایشی ضعیف این روز خاص را برای آلگری تلخ کرد. گل لائوتارو جیانتی، هر سه امتیاز اودینزه را در تورین برای میهمان به ارمغان آورد.

1990336

هواداران یوونتوس پس از سوت بین دو نیمه و هم در پایان بازی بازیکنان خود را هو کردند. با این حال، لحظه‌ای امیدوارکننده در دقایق پایانی بازی رخ داد. زمانی که اولتراهای بیانکونری در جایگاه کوروا سود شعارهایی برای حمایت از سرمربی ایتالیایی تیم سر دادند. البته این سرمربی اهل لیورنو احتمالاً در رسانه‌های اجتماعی مورد استقبال کاملا متفاوتی قرار خواهد گرفت، جایی که هواداران یوونتوس معمولا به شدت علیه او هستند و دوست دارند زودتر در پایان فصل تیم را ترک کند.

اولتراهای یوونتوس همچنین به هواداران عادی که قبل از سوت پایان سکوها را به دلیل ناامیدی ترک می‌کردند، توهین کردند و رو به آنها گفتند: "شما هواداران به‌دردنخوری هستید."

دیدگاه‌ها