کد خبر : 2001792 | 24 بهمن 1402 ساعت 08:02 | 31.7K بازدید | 33 دیدگاه

لورفته از بازی رئال: آنچلوتی گولر را پنالتی‌زن تیمش کرد!

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، کارلو آنچلوتی، آردا گولر را به‌عنوان زننده پنالتی تیمش در برابر خیرونا انتخاب کرده بود!

لورفته از بازی رئال: آنچلوتی گولر را پنالتی‌زن تیمش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه در دیداری بسیار حساس خیرونا، رقیب اصلی‌اش برای قهرمانی لالیگا را ۴-۰ شکست داد و اختلافش را با رده دوم بیشتر کرد.

آنها از همان ابتدا خیرونا را زمین‌گیر کردند و در نیمه اول دو گل و در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدند تا نسخه حریف را خیلی زود بپیچند. در ثانیه‌های پایانی بازی آنها فرصت بیشتر کردن اختلاف را هم داشتند.

گولر که در دقیقه ۷۷ به بازی آمد بود، در دقیقه ۸۹ در حالی‌که بازی ۴-۰ بود، محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خوسلو پشت توپ قرار گرفت اما پنالتی را از دست داد تا آمار بد رئالی‌ها در پنالتی ادامه داشته باشد.

در جدیدترین ویدئوی منتشرشده از سمت دازن، مشخص شده که پس از وقوع پنالتی، کارلو آنچلوتی به کارواخال اشاره می‌کند که گولر باید ضربه پنالتی را بزند. حتی شوامنی هم به سمت محوطه جریمه می‌دود و به خوسلو می‌گوید «آردا، بهتر است آردا بزند.» با این حال نتیجه بحث بین بازیکنان این می‌شود که بهتر است مهاجم اسپانیایی پشت توپ قرار بگیرد.

1990342
1990343
1990344

گولر با گل کردن این پنالتی می‌توانست اولین گلش را برای رئال مادرید به ثمر برساند اما با این اتفاق فعلا باید منتظر این لحظه تاریخی بماند.

دیدگاه‌ها