کد خبر : 2001797 | 24 بهمن 1402 ساعت 09:24 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز عملیات غیرممکن تیم پرطرفدار والیبال ایران

از این هفته عملیات غیر ممکن برای نماینده گنبد آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات غیرممکن تیم پرطرفدار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران فردا یک دیدار حیاتی برای نماینده گنبد برگزار خواهد شد؛ جایی که شهرداری گنبد باید در خانه طبیعت اسلامشهر به میدان برود.

شهرداری گنبد که در نیم فصل اول نتوانست نتایج خوبی به دست بیاورد با آغاز نیم فصل دوم و با انتخاب حبیب کوزه‌لی به عنوان سرمربی جدید، خرید چند بازیکن تاثیرگذار و به پایان رساندن حواشی اطراف باشگاه، توانسته شرایط را برای خود بهتر کند و هم اکنون با هفت پیروزی در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

این تیم که حالا برای صعود به پلی‌آف جای هیچگونه اشتباهی را ندارد باید در شش هفته پایانی شش برد کسب کند تا با کمی خوش شانسی بتواند پس از چند فصل غیبت دوباره حضور در پلی‌آف را تجربه کند. حضوری که با توجه فاصله چهار برده نسبت به آخرین تیم مجاز برای حضور در پلی آف بسیار دشوار است و چیزی مشابه عملیات غیرممکن خواهد بود.

البته آنها یک هدف دیگر نیز دارند و آن اینکه اگر نتوانند جواز حضور در پلی آف را به دست بیاورند دست کم در منطقه امن جدول قرار بگیرند و از مسابقات مرگبار پلی‌اوت فرار کنند.

از آن سو تیم تازه وارد و یکدست طبیعت اسلامشهر نیز این هفته‌ها در اوج به سر می‌برد و می‌خواهد پس از برد فولاد سیرجان ایرانیان، صدرنشین مسابقات یک پیروزی دیگر را به دست بیاورد و حضورش در پلی آف را تقریبا قطعی کند.

ترکیب احتمالی شهرداری گنبد: عبدالحمید چوگان، یونس قلیچ نیازی، ادریس دانشفر، فرهاد قائمی، سامان فائزی، متین تکاور و حمید محمد آلق

ترکیب احتمالی طبیعت اسلامشهر: علی رمضانی، مهدی رضایی، اسماعیل مسافر، رامین خانی، محراب ملکی، سهند الله وردیان و ابوالفضل قلی پور

دیدگاه‌ها