کد خبر : 2001804 | 24 بهمن 1402 ساعت 10:15 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

با هرتیمی در این مسابقات قهرمان می‌شدیم؛

عیار ما در کافا مشخص نشد!

فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان تورنمنت کافا را مسابقات خوبی برای سنجش عیار تیم ملی نمی‌داند.

عیار ما در کافا مشخص نشد!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتسال زنان ایران برای سومین مرتبه متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کافا شد. تورنمنتی که امسال با حضور پنج تیم ایران، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان برگزار شد و در نهایت شاگردان فروزان سلیمانی با اقتدار قهرمان این رقابت‌ها شدند. کسب ۴ پیروزی متوالی، به ثمر رساندن ۳۴ گل و فقط دریافت ۱ گل، آمار درخشان شاگردان سلیمانی در این مسابقات بود.

اما بعد از قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان، انتقادی مبنی بر اینکه چرا یک تیم جوان‌تر به این مسابقات اعزام نشد؛ مطرح گردید. در همین خصوص فرزانه توسلی، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی در این رقابت‌ها که ۳۷ سالگی خود را پشت سر می‌گذارد به “ورزش سه” گفت: قطعا اگر با هر تیم دیگری هم به این مسابقات می‌رفتیم؛ عنوان قهرمانی برای ما بود اما کم بودن مسابقات دوستانه باعث شد که ما به عنوان تیم اصلی به این رقابت‌ها اعزام شویم. قطعا عیار ما در ازن رقابت‌ها مشخص نشد و محک جدی نخوردیم.

توسلی در ادامه گفت: این را هم بگویم که با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه به این رقابت‌ها اعزام شدیم و بازیکنان جوانی که همراه تیم بودند هم فرصت حضور در میدان را پیدا کردند. اما در کل نیاز به مسابقات دوستانه با تیم‌های قدرتمندتری داریم.

دیدگاه‌ها