کد خبر : 2001812 | 24 بهمن 1402 ساعت 10:52 | 36.4K بازدید | 3 دیدگاه

حمله به همسر ستاره برزیلی: تو مقصر هستی!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، به شدت از اقدامات همسر تیاگو سیلوا و اظهاراتش درباره مائوریسیو پوچتینو انتقاد کرد.

حمله به همسر ستاره برزیلی: تو مقصر هستی!

به گزارش "ورزش سه"، بِله سیلوا که همسر تیاگو سیلوا است در روزهای اخیر جنجال بسیاری را پیرامون این بازیکن و البته باشگاه چلسی به وجود آورده است. 

او پس از شکست 2-4 این تیم برابر ولورهمپتون پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که به نظر می‌رسید درخواستی برای قطع همکاری این باشگاه با پوچتینو و اخراج او است و این موضوع اصلا به مذاق این مربی خوش نیامد. 

این اتفاق باعث شد که سرمربی چلسی جلسه‌ای خصوصی را با حضور سیلوا برگزار کند و صحبت‌هایی را در این زمینه و درباره اظهارات مطرح شده از سوی همسر این بازیکن انجام دهد تا بتواند حواشی را به خوبی کنترل کند. 

1990268

کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «تیاگو سیلوا یکی از بهترین مدافعان میانی نسل خودش است و این موضوع را از زمانی که به چلسی آمده هم نشان داده است. اما حالا کمین فشارها روی او بیشتر شده است. 

این بازیکن برابر استون ویلا به میدان نرفت و تیم نتیجه خوبی گرفت و دو مدافع میانی هم خیلی خوب بازی کردند. این اتفاقات به دلیل صحبت‌هایی است که همسرش مطرح کرده است. در زمینه صحبت اعضای خانواده باید بگویم که چه همسر، چه پدر و چه برادر نباید هیچ حرفی را به صورت علنی درباره مربی مطرح کنند. 

این اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و حالا باعث شده است که تیاگو سیلوا در شرایط عجیبی قرار بگیرد. او بازیکنی فوق العاده است اما زیر نظر خواهد بود. چلسی دیر یا زود باید به همکاری با او پایان دهد.»

دیدگاه‌ها