کد خبر : 2001834 | 24 بهمن 1402 ساعت 12:45 | 28.9K بازدید | 21 دیدگاه

هر زمان از لیگ قهرمانان کنار رفتند

زمان اعلام نهایی امباپه را می‌دانم

ستاره و مربی سابق پی اس جی اطمینان دارد که کیلیان امباپه تا زمانی که پی اس جی در لیگ قهرمانان زنده است، در مورد آینده‌اش حرف نهایی را نخواهد زد.

زمان اعلام نهایی امباپه را می‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، نام کیلیان امباپه همچنان بر سر زبان‌هاست. قرارداد او در پایتخت فرانسه در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد. رئال مادرید آخرین تلاش‌هایش را برای به خدمت گرفتن او انجام خواهد داد، گرچه، فعلا چیزی به نفع آنها نیست.

افرادی هستند که معتقدند این فوتبالیست فرانسوی در نهایت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید خواهد کرد، آخرین نفری که نظرش را در این مورد اعلام کرده است، لوئیز فرناندز، مربی و ستاره سابق باشگاه فرانسوی، است.

1990384

فرناندز البته در طول ماه ژانویه 100 درصد مطمئن بود و حالا می‌گوید همه چیز 50-50 است، ستاره و مربی سابق پی اس جی که سال‌ها عضو تیم ملی فرانسه نیز بود، به کادنا سر گفت: «آینده کیلیان را 50-50 می‌بینم و معتقدم نه رئال و نه پی اس جی از این حیث به دیگری برتری ندارند. از نظر من کیلیان زمانی تصمیمش را اعلام خواهد کرد که کار پی اس جی در لیگ قهرمانان تمام شده باشد. اگر با پاریس به فینال برسند، طبعا اعلام نهایی‌اش به انتهای فصل موکول خواهد شد.»

1990386

فرناندز ادامه داد: «وضعیت کیلیان در پی اس جی بسیار بهتر از زمانی شده که نیمار و مسی بودند. الان بهتر کار می‌کند و شادتر است. در بازی اخیر نیمکت نشین بود و خم به ابرو نیاورد. تصور کنید نیمار جای او بود. او حلقه‌ای از دوستان صمیمی در پی اس جی دارد و ذهنیتی بسیار مثبت. رد نمی‌کنم اگر در نهایت تمدید کند و او را دارای انگیزه‌ای بالا برای رساندن پی اس جی به قهرمانی چمپیونزلیگ می‌بینم. کیلیان وقتی بچه بود، رویای رئال را داشت و حالا در 25 سالگی نیز همچنان این رویا را دارد و اگر تمدید نکند، به باشگاهی جز رئال نخواهد رفت.»

دیدگاه‌ها