کد خبر : 2001857 | 24 بهمن 1402 ساعت 14:01 | 18.9K بازدید | 7 دیدگاه

باید مجمع فوق العاده برگزار شود

مانع جدید بر سر انتخاب ابراهیم شکوری

سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که برای انتخاب دو عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس باید مجمع فوق‌العاده برگزار شود.

مانع جدید بر سر انتخاب ابراهیم شکوری

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در مجمع صبح امروز مسئولان وزارت ورزش و جوانان ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی را به عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره انتخاب کردند، حالا مشخص شده که سازمان خصوصی سازی اجازه رسمیت این دو انتخاب را نداده است.

رضا درویش در این خصوص می‌گوید: خصوصی‌سازی ایراد گرفت که معرفی اعضای جدید در دستور جلسه نبوده و به همین دلیل قرار شد موانع را رفع کنند.

وی افزود: البته دستور مجمع برای دو سه هفته پیش بود و در آن تاریخ نه آقای خبیری استعفا داده بود نه بحث استعفای آقای حدادی مطرح شده بود. ایراد سازمان خصوصی‌سازی این بود که باید برای معرفی اعضای هیئت‌مدیره یک مجمع فوق‌العاده برگزار شود.

درویش همچنین در مورد وضعیت مالی پرسپولیس توضیح داد: از زمانی که آمدم 500 میلیارد تومان بدهی گذشته دادم. خیلی پرونده‌ها را کم کردیم و البته 40-50 پرونده مفتوح هم داریم. در 20-30 پرونده توانستیم نتیجه به سود باشگاه بگیریم. رسیدگی به این پرونده‌ها دشوار است. باشگاه‌های صنعتی از نظر مالی مشکلی ندارند و فقط برنامه‌ریزی می‌کنند اما ما یک 1.05 میلیون یورو پرونده بدهی آقای رادوشویچ که مربوط به من نبود، پرداخت کردیم. حالا باید 10-15 میلیارد تومان بدهیم و مالیات را تسویه حساب کنم تا فیفا پنجره را باز کند.

او با اشاره به مشکل جدید اظهار داشت: ده روز پیش حکمی آمد که 7 میلیارد تومان یکی از مدیران عامل پول گرفته و آن را پس نداده و حالا حکم 151 میلیارد تومان حکم آمده است. من می‌گویم اینکه هوادار عواطف و احساسات دارد خوب است اما چرا مطالبه‌گری نمی‌کنند که این را چه کسی به وجود آورده است؟

دیدگاه‌ها