کد خبر : 2001858 | 24 بهمن 1402 ساعت 14:02 | 20.6K بازدید | 41 دیدگاه

برابر رقبای مستقیم و دور از خانه

جدال‌های مرگ و زندگی بارسا برای کسب سهمیه!

بارسلونا چهار بازی بسیار دشوار بیرون خانه برابر چهار رقیب بالانشین دارد که می‌تواند در نبرد برای دوم شدن و کسب سهمیه کلیدی باشند.

جدال‌های مرگ و زندگی بارسا برای کسب سهمیه!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در این مقطع از لیگ دیگر مشخص نیست که آیا بارسا در خانه و در مونتجوئیک (سه شکست و یک تساوی در سیزده بازی) قابل اعتمادتر است یا به عنوان میهمان (بارسا تنها تیم بدون شکست است، اما با 5 تساوی در یازده بازی)، باید گفت که چهار بازی دور از خانه کلیدی در انتظار بارسا خواهد بود که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قطعی کردن رتبه دوم اهمیت بالایی دارند.

1990283

اتلتیک بیلبائو، اتلتیکو، رئال مادرید و خیرونا، چهار رقیب مستقیم، در ورزشگاه‌های خود منتظر بارسا هستند. 

علاوه بر اینها بارسا دو بازی سخت دیگر در بیرون خانه برابر سلتا (شنبه بعد) و کادیز دارد چرا که هر دو برای فرار از سقوط می‌جنگند. از هشت بازی بیرون خانه بارسا، دو بازی برابر آلمریا (هفته 36) و سویا (هفته 38) در هفته‌های پایانی می‌توانند ساده‌تر باشند اگر آلمریا سقوطش قطعی شده باشد و سویا نیز ماندنی شدنش.

1990410

و اما 4 بازی کلیدی دور از خانه

بارسا سه هفته دیگر (13 یا 14 اسفند) به زمین بیلبائو خواهد رفت. بارسا اخیرا در سن مامس با شکست 4-2 از اتلتیک با کوپا دل ری وداع گفت. دو هفته بعد از این بازی بارسا میهمان اتلتیکو است و 21 آوریل نیز باید به زمین رئال برود. بارسا در هفته 34 نیز میهمان تیم شگفتی‌ساز خیرونا خواهد بود.

دیدگاه‌ها