کد خبر : 2001860 | 24 بهمن 1402 ساعت 14:08 | 28.8K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت بازگیر در قزوین به مستطیل سبز؛

یک بازیکن تکنیکی خرید جدید شمس‌آذر (عکس)

سجاد بازگیر هافبک-مهاجم فصل گذشته ملوان‌بندرانزلی با عقد قرارادادی یک ساله به شمس‌آذر پیوست.

یک بازیکن تکنیکی خرید جدید شمس‌آذر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، نام شمس آذر پس از پایان نیم فصل اول بیشتر به دلیل فروش دو ستاره‌اش در نیمه اول مسابقات یعنی علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری شنیده شد که اولی به سپاهان پیوست و دومی در ادامه مسابقات با پیراهن تراکتور بازی خواهد کرد.

حالا مدیران شمس آذر که امیر شعبانی، معین قربانی و امید علیپور را از سه تیم پیکان، دریای بابل و نفت و گاز گچساران به خدمت گرفته بودند، خبر از جذب سجاد بازگیر دادند که یکی از خریدهای زمستانی موثر مازیار زارع در پنجره زمستانی فصلی بود که ملوان‌ها به لیگ برتر صعود کردند و سال گذشته نیز بازگیر در لیگ برتر یکی از نفرات تعیین کننده قوهای سپید بود.

این بازیکن که در پایان فصل گذشته با مصدومیتی شدید مواجه شد، مجبور شد چندین ماه بیرون بماند و در حالی که سعید دقیقی به صورت جزئی شرایط جسمانی او را طی ماه های اخیر زیر نظر داشته، امروز خبر عقد قرارداد رسمی بازگیر با باشگاه قزوینی اعلام شد تا پس از جدایی اعرابی و جعفری کادر فنی وضعیت تیمش را در بخش هجومی تا حدودی بهبود ببخشد.

بازگیر فصل گذشته موفق به ثبت 7 گل و ارسال 4 پاس گل در مسابقات لیگ برتر شده بود و باید دید این بازیکن خرم آبادی که با درخشش در استقلال ملاثانی توسط مازیار زارع جذب ملوان شد، در قزوین چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها