کد خبر : 2001866 | 24 بهمن 1402 ساعت 14:40 | 48.1K بازدید | 33 دیدگاه

انریکه مربی خوبی برایم نبود

هرگز دلیل نیمکت‌نشینی‌هایم در بارسا را نفهمیدم

هرچند ژرمی متیو در بارسا جام‌های زیادی کسب کرد ولی خاطرت خوبی از همکاری با لوئیس انریکه ندارد.

هرگز دلیل نیمکت‌نشینی‌هایم در بارسا را نفهمیدم

به گزارش "ورزش سه"، ژرمی متیو پس از ورود به نوکمپ از والنسیا، سه فصل برای بارسلونا زندگی کرد. او در بارسا زیرنظر لوئیس انریکه، مربی آن زمان تیم، کم و بیش به میدان می‌رفت ولی از سرمربی فعلی پاری سن ژرمن خاطرات خوبی ندارد.

1990415

متیو در مصاحبه جدید خودش گفت: «انریکه کسی بود که من را می‌خواست و ما مخفیانه ملاقات کردیم تا در مورد قرارداد به توافق برسیم. او مربی‌ای است که زیاد با شما صحبت نمی‌کند و اعتماد به نفس زیادی به شما نمی‌دهد. من ولی خیلی با اعتماد به نفس بازی می‌کردم. 

گاهی اوقات در بازی‌های مهمی به میدان می‌رفتم و بعد او من را روی نیمکت می‌نشاند. این در حالی است که من نیاز به تداوم حضور در ترکیب ثابت داشتم. این چیزی است که من هرگز درک نکردم و انریکه نیز هرگز به من توضیح نداد که چرا یک بازی مهم در ترکیب بودم و سپس نیمکت نشین می‌شدم. شاید هم وقت نداشت.»

1943811

متیو ادامه داد: «این روش مربیگری انریکه است که من هرگز نفهمیدم و دوست نداشتم. الان در پاریس نمی‌دانم چطور است و این سبک مربیگری را عوض کرده یا خیر ولی در بارسلونا با او روزهای بدی سپری کردم.»

علی‌رغم تجربه بد متیو با لوئیس انریکه، او به عنوان بازیکن بارسا دو قهرمانی لالیگا، یک لیگ قهرمانان، سه کوپا دل ری، یک سوپرجام اسپانیا، یک بار سوپرجام اروپا و یک جام باشگاه‌های جهان کسب کرد.

ژرمی متیو پس از سه فصل حضور در بارسلونا، راهی اسپورتینگ پرتغال شد، جایی که سه سال تا پایان فصل 20-2019 برای سبزپوشان بازی کرد. 

دیدگاه‌ها