کد خبر : 2001881 | 24 بهمن 1402 ساعت 15:27 | 105.5K بازدید | 75 دیدگاه

انتخاب شکوری و طباطبایی تائید نشد

واکنش عجیب خصوصی‌سازی علیه پرسپولیس!

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که تغییرات در هیئت‌مدیره پرسپولیس مورد قبول نبوده است.

واکنش عجیب خصوصی‌سازی علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی به انجام رسید که علاوه بر بررسی صورت‌های مالی، دو عضو جدید هیئت‌مدیره نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد: ابراهیم شکوری بازیکن سابق پرسپولیس و حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته.

با این حال ساعتی بعد از پایان مجمع، رضا درویش در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که به دلیل مغایرت دستور جلسه با تصمیمات مجمع، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره مورد موافقت سازمان خصوصی‌سازی قرار نگرفته است.

اما سازمان خصوصی‌سازی به این اظهارات درویش اکتفا نکرد و دقایقی پیش در وبسایت رسمی خود مصاحبه معاون این سازمان را منتشر کرد که حکایت از رد درخواست عضویت شکوری و طباطبایی در هیئت‌مدیره پرسپولیس داشت.

محمد صادق واعظی، نماینده سازمان خصوصی سازی در جلسه مجمع این شرکت، گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت پرسپولیس نیز در جلسه مطرح و مجمع در این زمینه تکالیفی جهت بهبود عملکرد شرکت تعیین کرد.

واعظی در ادامه عنوان کرد: با عنایت به اینکه موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره شرکت در دستور مجمع نبوده، نماینده سازمان بورس با استناد به مقررات حاکم بر شرکت‌های بورسی و فرابورسی، با طرح این موضوع در این جلسه مخالفت کرد.

معاون سازمان خصوصی سازی گفت: با طرح این موضوع از سوی نماینده سازمان بورس، مجمع نیز به درستی با طرح موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره، با استناد به قوانین و مقررات موضوعه در این زمینه مخالفت کرد.

آنچه معاون سازمان خصوصی‌سازی به آن اشاره دارد، مسئله تفاوت بین صورت جلسه مجمع و اتفاقی است که در این جلسه رخ داده است. مجمع پرسپولیس بر اساس دستور جلسه‌ای که شب گذشته از سوی باشگاه منتشر شد، بررسی صورت‌های مالی بوده و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره در این دستور جلسه قرار نداشته است.

حالا سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده که باید مجمع فوق‌العاده دیگری تشکیل شود تا به این ترتیب ابراهیم شکوری و حسن طبابایی مورد بررسی و انتخاب دوباره قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها