کد خبر : 2001900 | 24 بهمن 1402 ساعت 16:32 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره پی‌اس‌جی: توجهی به آینده امباپه نداریم!

فابیان رویز، هافبک پاری‌سن‌ژرمن، در نشست خبری پیش از بازی مقابل رئال سوسیه‌داد تایید کرد که بازیکنان این تیم توجهی به وضعیت کیلیان امباپه ندارند.

ستاره پی‌اس‌جی: توجهی به آینده امباپه نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، فابیان رویز معتقد است که بازیکنان پاری سن ژرمن روی اهدافشان تمرکز می‌کنند و توجهی به وضعیت کیلیان امباپه ندارند.

پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان رئال سوسیه‌داد خواهد بود.

فابیان رویز درباره بازی فردا گفت:"من رئال سوسیه‌داد را به خوبی می‌شناسم. آن‌ها تیمی منظم هستند و همه چیز را به خوبی انجام می‌دهند."

وضعیت کیلیان امباپه؟

روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم. ما برای آینده امباپه وارد رختکن نمی‌شویم. پاری سن ژرمن باید در تمام مسابقاتی که در آن بازی می‌کند باید رقابتی باشد. ما امیدواریم که در این بازی برنده شویم."

احساسات قبل از بازی فردا؟

ما عصبی نیستیم. ما بسیار مشتاق و هیجان زده‌ایم. فردا باید مثل هر بازی هرچه در توان داریم را بگذاریم. رقیب بزرگی در پیش داریم. می‌دانیم که فردا بازی مهمی داریم. ما آرام هستیم زیرا می‌دانیم کارمان را به خوبی انجام می‌‎دهیم.

1990452

پست خودت در ترکیب؟

از بازی در جلوی خط دفاعی احساس خوبی دارم. هر چند اگر بخواهم به محوطه جریمه حریف نزدیکتر باشم مشکلی ندارم. می‌دانیم که تیم بسیار بزرگی داریم و ترکیب تغییراتی نسبت به هر بازی خواهد داشت. در چند بازی اخیر من خوش شانس بودم که می‌توانستم بازی کنم و هر روز منتظر آن هستم تا بتوانم پیشرفت کنم.

کار با لوئیس انریکه؟

طبیعی است که وقتی یک مربی جدید می‌آید، همه ما باید خود را با سبک جدید وفق دهیم، از جمله بازیکنانی که تازه وارد می‌شوند. فردا یک آزمون عالی برای نشان دادن سطح تیم است.

درخشش وارن زائیر امری؟

بازیکنانی با پتانسیل زائیر امری ما را شگفت زده نمی‌کنند. او در داخل و خارج از زمین استثنایی است. او آینده بسیار خوبی در تیم و فرانسه پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها