کد خبر : 2001903 | 24 بهمن 1402 ساعت 16:59 | 23.9K بازدید | 34 دیدگاه

تیمی متفاوت در لیگ قهرمانان

ساری: بایرن شبیه به رئال، ما فریب نمی‌خوریم!

مائوریتزیو ساری معتقد است بایرن مثل رئال می‌تواند در لیگ قهرمانان عملکردی کاملا متفاوت نسبت به لیگ داخلی ارائه دهد.

ساری: بایرن شبیه به رئال، ما فریب نمی‌خوریم!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو فردا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در المپیکو میزبان بایرن مونیخ است. هر اندازه امسال وضعیت لاتزیو در سری آ مطلوب نبوده و تیم در رده هشتم قرار دارد ولی در لیگ قهرمانان موفق به صعود از دور گروهی شد و قرعه سختی نیز نصیبش شده است.

1990460

مائوریتزیو ساری در نشست خبری این بازی و در مورد نحوه رویارویی با این چالش به نظر غیرممکن گفت: «باید به این فکر کرد که صعود غیرممکن نیست، وگرنه در ذهنمان ما از قبل شکست خورده‌ایم. بایرن به عنوان شانس اول صعود به زمین ما می‌آید و ما باید با اشتیاق و انگیزه بالا به مصافشان برویم زیرا این مسابقه تجربه خوبی برای تیم خواهد بود. ما باید با اعتماد به نفس وارد زمین شویم و شاید آنها واقعاً قوی‌تر باشند اما ما باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم و به هر قیمتی برای بردن تلاش کنیم. باید تمرکز کرد و استرس نداشت. بایرن شانس اول صعود است ولی باید در زمین همه چیز مشخص شود.»

مقابله با بایرن که علاقه به مالکیت توپ و میدان دارد: «وقتی باید رنج بکشیم، همه با هم رنج می‌کشیم. مشکلاتی برای در اختیار داشتن توپ خواهیم داشت و وقتی باید برابر تیم‌هایی در این سطح بازی کنید، این امر اجتناب‌ناپذیر است. ما باید کاملاً برعکس بازی‌ای که برابر اینتر در سوپرجام انجام دادیم، باشیم.»

چه انتظاری از بایرن دارید با توجه به اینکه روز شنبه دفاع 3 نفره را امتحان کردند؟ وسینو بازی خواهد کرد یا کاتالدی؟ «امروز وسینو خیلی خوب نبود. نباید مشکل بزرگی باشد، اما فردا صبح خواهیم دید و تصمیم می‌گیرم. من انتظار یک بایرن قدرتمند را دارم. بارها دیده‌ایم رئال در لالیگا خوب کار نکرده ولی در لیگ قهرمانان قهرمان شده است. الان هم بایرن در بوندسلیگا خوب نیست ولی انتظار دارم مثل رئال در لیگ قهرمانان تیمی متفاوت باشد. ما فریب وضعیت آنها در لیگ را نمی‌خوریم.»

طراحی یک سیستم کاملا دفاعی: «چطور ممکن است به بازیکنانم بگویم با انگیزه برد به زمین بروید ولی یک مدافع اضافه در ترکیب قرار دهم؟ اینگونه حرف‌هایم برای بازیکنان قابل باور نخواهد بود. شرایط بازی حکم می‌کند چطور دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها