کد خبر : 2001952 | 24 بهمن 1402 ساعت 21:03 | 13.6K بازدید | 7 دیدگاه

ایموبیله:

بازی فردا بین من و هری کین نیست

چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، امیدوار است تیمش از شکست قبلی مقابل بایرن مونیخ درس گرفته باشد و فردا بازی خوبی ارائه کند.

بازی فردا بین من و هری کین نیست

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، معتقد است که بازی با بایرن مونیخ یک جدال به‌خصوص بین او و هری کین نیست و تنها یک بازی بین این دو تیم است.

لاتزیو فردا در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بایرن مونیخ میزبانی می‌کند.

چیرو ایموبیله در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "بازی کردن با بازیکنانی مانند هری کین همیشه یک انرژی زیادی به شما می‌دهد. من سطحی که به آن رسیده‌ام را درک می‌کنم و می‌دانم که آمار برای یک مهاجم مهم است. گاهی اوقات حتی به آن‌ها فکر نمی‌کنم، اما وقتی متوجه می‌شوم چه روزهایی را سپری کرده‌ام، می‌توانم ببینم که کارهای خارق العاده‌ای انجام داده‌ام. با این حال، بازی فردا بین من و هری کین نیست، بلکه بین لاتزیو و بایرن است."

1990544

وضعیت بایرن مونیخ و برد لاتزیو مقابل کالیاری؟

برد مقابل کالیاری مفید بود، اینطور بگویم که پس از لحظات سخت دوباره نور را می‌بینیم. ما سه سال پیش مقابل بایرن بد بازی کردیم، بنابراین باید ثابت کنیم که از اشتباهات درس گرفته‌‌ایم."

عدم دعوت به تیم ملی ایتالیا از ماه نوامبر؟

از زمان آخرین دعوت به اردوی تیم ملی با او صحبت نکرده‌ام. بازی در یورو یک هدف است، اما من قدم به قدم پیش می‌روم. دوست دارم کارها را خوب انجام دهم. اگر در باشگاه خود کارهای خوبی انجام دهید می‌توانید به تیم ملی برسید. امیدوارم بتوانم خوب کار کنم و در پایان فصل آماده باشم.

دیدگاه‌ها