کد خبر : 2001965 | 24 بهمن 1402 ساعت 22:03 | 17.9K بازدید | 10 دیدگاه

میروسلاو کلوزه: امیدوارم لاتزیو بایرن را شکست دهد!

میروسلاو کلوزه، اسطوره فوتبال آلمان، برای لاتزیو، تیم سابقش، مقابل بایرن مونیخ آرزوی موفقیت کرد.

میروسلاو کلوزه: امیدوارم لاتزیو بایرن را شکست دهد!

گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب باید در پایتخت ایتالیا به مصاف لاتزیو در دور اول مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان برود. کلوزه، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آلمان، 5 فصل از دوران حرفه‌ای‌اش را در لاتزیو و 4 فصل را در بایرن سپری کرد. او در ژوئن 2011 از بایرن مونیخ جدا شد و به تیم پایخت نشین ایتالیا رفت و قبل از بازنشستگی در این باشگاه، 63 گل در170 بازی در تمام مسابقات برای این تیم ایتالیایی به ثمر رساند.

اگرچه باواریایی‌ها با وجود شکست تلخ 3-0 مقابل لورکوزن که همچنان در برابر لاتزیو دست برتر را برای پیروزی و صعود به مرحله بعد دارند، اما کلوزه اعتراف کرد که دلش می‌خواهد لاتزیو در این دیدار پیروز شود: "من از آن دسته افرادی هستم که همیشه دلم با تیمی است که روی کاغذ ضعیف‌تر است. در این مورد شاید چون یک سال در لاتزیو بیشتر از بایرن هم حضور داشته‌ام روی احساسم بی‌تاثیر نباشد. در کل هم فکر می‌کنم واقعا دیدار هیجان‌انگیز و نزدیکی خواهد بود، بیشتر از دفعه قبلی که دو تیم رو به رو شدند. امیدوارم لاتزیو پیروز شود اما مغزم می‌گوید بایرن به مسیر خود در لیگ قهرمانان ادامه خواهد داد."

بایرن و لاتزیو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011 نیز برابر یکدیگر قرار گرفتند که تیم آلمانی در مجموع با نتیجه 6-2 پیروز شد.

1990562

دیدگاه‌ها