کد خبر : 2001986 | 24 بهمن 1402 ساعت 23:46 | 19.7K بازدید | 18 دیدگاه

فابیو کاپلو:

آنچلوتی بازیکنان را هیپنوتیزم می‌کند!

فابیو کاپلو، سرمربی سابق ایتالیایی، در مصاحبه‌ای از کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا به‌عنوان بهترین مربیان حال حاضر دنیا نام برد.

آنچلوتی بازیکنان را هیپنوتیزم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، کاپلو سه‌شنبه شب در شبکه اسکای اسپورت ایتالیا حاضر شد و درباره برخی از مسائل این روزهای دنیای فوتبال به گفت‌وگو پرداخت.

در قسمتی از مصاحبه او در مورد بهترین مربیان حال حاضر اروپا صحبت کرد و از پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی تمجید زیادی کرد و ویژگی‌های این دو مربی را توضیح داد.

او درباره کارلو آنچلوتی گفت: «کارلتو، هموطن من، او مربی خاصی است. کسی نمی‌تواند منکر کیفیت بالای او شود. قبل از رئال که کسی او را در بین بهترین مربیان جهان قرار نمی‌داد، من شیفته او بودم.

1990601

او می‌تواند فوتبالیست‌ها را متقاعد کند که در پست غیرتخصصی بازی کنند. حتی اگر بازیکنی در پستی که کارلو می‌خواهد خوب نباشد، او آنقدر با او کار می‌کند که کیفیتش را به حد قابل قبولی برساند. او در این کار فوق‌العاده است. به‌نظر می‌رسد بازیکنان را هیپنوتیزم می‌کند ولی فقط با آنها صحبت می‌کند.»

پپ هم یکی دیگر از بهترین مربیان حال حاضر است. او تیمش را به خوبی مدیریت می‌کند و بهترین سیستم را برای بازیکنانی که در اختیار دارد انتخاب می‌کند. پپ سیستم سیتی را تغییر داد و همین باعث شد که آنها قهرمان لیگ قهرمانان شوند. سیتی بدون پپ هیچوقت به این جایگاه نمی‌رسید.»

دیدگاه‌ها