کد خبر : 2001991 | 25 بهمن 1402 ساعت 04:20 | 32.9K بازدید | 8 دیدگاه

ششمین غنایی لیگ برتر به دنبال اولین گل:

بازیکن جدید سپاهان عضلانی و آماده! (عکس)

عیسی عباس ششمین بازیکن غنایی فوتبال ایران است و می‌تواند اولین گلزن آنها هم باشد.

بازیکن جدید سپاهان عضلانی و آماده! (عکس)

"به گزارش "ورزش سه، عیسی عباس، وینگر جدید تیم سپاهان در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و با تصاویری که از او منتشر شد مشخص است عضلات آماده و بدنی سرحال دارد و اگر از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشته باشد خیلی زود در ترکیب تیم سپاهان حضور پیدا خواهد کرد.

عیسی یحیی ششمین بازیکن با ملیت غنایی فوتبال ایران است و می‌تواند اولین گلزن آنها هم در لیگ برتر ایران باشد، آدو توتو (صبای قم - 1383)، امانوئل کافور (تراکتور - 1384)، محمد مارتین (ذوب آهن - 1386) - دیوید اوپوکومس (مس کرمان - 1393) و ساموئل سارفو (سایپا - 1397) تمام بازیکنان غنایی شاغل در فوتبال ایران هستند که هیچکدام از آنها عملکرد چندان موفقی در لیگ برتر ایران به نمایش نگذاشتند.

این وینگر ریزنقش اما عضلانی، سابقه حضور در تیم‌های رییکا کرواسی، اوترخت و توئنته هلند و ماینتس آلمان را در کارنامه دارد و نیم فصل نخست را در لیگ پرتغال به میدان رفته است و همین موضوع باعث شده است تا با نظارت ویژه و درخواست مورایس سرمربی تیم سپاهان به جمع طلایی‌پوشان اضافه شود و همین موضوع می‌تواند شناخت نسبی سرمربی پرتغالی نسبت به این بازیکن و حضور سریع در ترکیب سپاهان را به همراه داشته باشد.

1990612

او این فرصت را دارد تا با درخشش در ترکیب سپاهان به بهترین غنایی فوتبال ایران تبدیل شود و روند ناموفق و حضورهای عجیب و غریب 5 بازیکن دیگر که به غیر از امانوئل کافور که رزومه قابل دفاعی داشت و در لیگ ایران حضور پیدا کرده، شرایط متفاوتی را در لیگ ایران تجربه کند.

فیزیک بدنی بازیکن جدید سپاهان این ویژگی را در اختیار او قرار می‌دهد که در کناره‌های زمین حضور موثر داشته باشد و با توجه به بدن روی فرمی که دارد اگر از تکنیک و سرعت بالایی بهره‌ببرد می‌تواند یکی از ستاره‌های سپاهان در نیم فصل دوم مسابقات باشد.

دیدگاه‌ها