کد خبر : 2002004 | 25 بهمن 1402 ساعت 01:15 | 29K بازدید | 15 دیدگاه

26 گل زدیم اما برخی انتقادهای بی‌دلیل می‌کنند

سرمربی رونالدو هم اعصاب ندارد!

سرمربی النصر قبل از بازی آسیایی تیمش علیه منتقدان خود صحبت کرد.

سرمربی رونالدو هم اعصاب ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کاسترو پرتغالی، سرمربی تیم النصر عربستان از ذهنیت هواداران «العالمی» قبل از رویارویی با الفیحا در لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد. 

النصر عصر چهارشنبه هفته آینده در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023-2024 خود را برای رویارویی با هموطنش الفیحا آماده می‌کند. این دیدار تنها یک هفته پس از شکست النصر مقابل الهلال با نتیجه 0-2 در پایان جام فصل 2024 ریاض برگزار می‌شود. 

کاسترو در بیانیه‌ای در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: النصر حدود یک ماه است که صبح‌ها تمرین می‌کند و بازی‌های خود را عصر انجام می‌دهد.  

او افزود: در 6 بازی اخیر موفق به زدن 26 گل شدیم اما با اولین ضربه خوردن افراد به دنبال دلایل بی‌معنی هستند.

کاسترو پس از شکست مقابل الهلال مورد انتقادات زیادی قرار گرفت، زیرا بخش بزرگی از هواداران النصر خواستار اخراج او شدند. 

کاسترو تاکید کرد: از اشتباهات بازی الهلال درس گرفتم و شروع به اصلاح کردیم. در رویارویی با الفیحا شاهد تغییرات متعددی خواهید بود.  

او درباره تغییرات ترکیب و شرایط بازیکنانش گفت: علی لاجمی تنبیه شده و عبدالرحمن قریب مجروح شده است. این مسائل در تصمیم نهایی من تاثیرگذار است اما هر بازیکنی که در بازی شرکت کند هر توانی که داشته باشد به کار می‌گیرد. 

او در پایان سخنان خود گفت: بازی الفیحا بسیار سخت خواهد بود اما هدف ما صعود به مرحله بعد است و ترس در فرهنگ لغت النصر وجود ندارد.

دیدگاه‌ها