کد خبر : 2002023 | 25 بهمن 1402 ساعت 02:20 | 41.7K بازدید | 37 دیدگاه

آنچلوتی: بهترین بازیکنان دنیا را دارم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تلاش بازیکنانش و سختکوشی آنها، باعث شده که تیمش با وجود مصدومان زیاد بازی‌های مهم را با موفقیت پشت سر بگذارد.

آنچلوتی: بهترین بازیکنان دنیا را دارم

به گزارش "ورزش سه" رئال مادرید امشب در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱-۰ لایپزیش را شکست داد. در غیاب جود بلینگام، براهیم دیاز موفق شد تک‌گل مادریدی‌ها را به ثمر برساند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی، در مورد برخی مسائل توضیح داد.

عملکرد خوب براهیم؟ من او را از زمان حضورش در میلان قوی‌تر می‌بینم. او همیشه هر زمان که بازی می‌کرد به تیم کمک می‌کرد. او امشب یک گل تماشایی به ثمر رساند. ما باید بیشتر از همیشه از او تعریف کنیم و قدرش را بدانیم.

بولت پرسپولیسبازی خوب لونین؟
او کلین‌شیت کرد. وقتی دروازه‌بانی کلین‌شیت می‌کند یعنی عملکرد خوبی داشته. او یک بازی فوق‌العاده انجام داد و برایش خوشحالم. مطمئنم کورتوا پس از برگشت رقابت سختی با او خواهد داشت.

1990668

بولت پرسپولیسعملکرد شوآمنی؟ 
او به خوبی درک می‌کند که تیم به چه چیزی نیاز دارد. او در دفاع تماشایی است. طوری است که به نظر می‌رسد او همیشه در آنجا بازی کرده است، بازیکنی بسیار باهوش.

بولت پرسپولیسبردن بازی‌ها با وجود غایبان پرتعداد در دفاع؟
با تعداد زیادی مصدوم در دفاع و بقیه پست‌ها، به لطف بازیکنان دیگر بازی‌ها را با موفقیت و کمترین گل خورده به پایان می‌رسانیم. این تلاش همه آنها در پست‌های دروازه، دفاع، هافبک و حمله است. من بهترین بازیکنان دنیا را دارم و برای فهمیدن این کافی است وضعیت تیم را تماشا کنید.

بولت پرسپولیساستفاده همیشگی از شوامنی در دفاع؟
به او گفته‌ام چون وضعیت اضطراری است او را در آنجا بازی می‌دهم. حالا باید بهانه دیگری پیدا کنم که باز هم او را در آنجا بگذارم. اجازه بدید فکر کنم (خنده).

بولت پرسپولیسمصدومیت براهیم؟
به‌نظر نمی‌رسید عضلانی و جدی باشد. فکر نکنم چیز خاصی و نگران‌کننده‌ای باشد و مشکلی نیست.

دیدگاه‌ها