کد خبر : 2002024 | 25 بهمن 1402 ساعت 02:22 | 40.9K بازدید | 53 دیدگاه

خشم لایپزیش از گل مردود به سبک آنچلوتی! (عکس)

باشگاه لایپزیش به شکلی جالب به رد شدن گل تیمشان مقابل رئال مادرید در دقیقه دوم اعتراض کرد.

خشم لایپزیش از گل مردود به سبک آنچلوتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در خانه لایپزیش با نتیجه 1-0 در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد. این تیم خوش شانس بود که به این نتیجه دست پیدا کرد، چرا که آندری لونین دروازه‌بان این تیم با درخشش خود موقعیت‌های بسیاری را از حریف گرفت از آن سو مهاجمان رئال تنها ضربه خود درون چارچوب را به گل تبدیل کردند.

رئال مادرید در یک صحنه دیگر هم در این بازی خوش اقبال بود که گل اول را دریافت نکرد. روی کرنر ارسالی لایپزیش روی دروازه رئال از سمت راست در ابتدا لونین توپ اول را دفع کرد و روی ریباند آن، بازیکنان لایپزیش موفق شدند مجدد ارسالی به عمق داشته باشند و توپ را با ضربه سر بنجامین سسکو وارد دروازه کنند. رئالی‌ها به این صحنه معترض بودند و داور خط نگهدار نیز آن را آفساید اعلام کرد. به نظر می‌رسد که آفساید روی ارسال دوم و به دلیل مزاحمت یکی از بازیکنان لایپزیش برای دروازه‌بان رئال اعلام شد. 

1990671

هواداران تیم میزبان داور و تیمش را بعد از این صحنه هو کردند و حساب کاربری رسمی باشگاه لایپزیش هم با استفاده از یک عکس از کارلو آنچلوتی با چهره‌ای متعجب و ابروهای بالارفته اعتراض خود را نشان داد و نوشت: "ما در دقیقه دوم این بازی!"

1990672

تیری آنری، کارشانس میهمان مارکا، درباره این صحنه گفت: "گل لایپزیش به درستی رد شد. اولش فکر کردم که گل به درستی به ثمر رسیده، اما صحنه آهسته نشان می‌دهد این گل صحیح نیست. بازیکن پشت لونین در جریان بازی بود. او روی لونین اثر گذاشت و حتی کمی هلش داد، پس آفسایدش درست بود."

دیدگاه‌ها