کد خبر : 2002028 | 25 بهمن 1402 ساعت 08:52 | 8.8K بازدید | 10 دیدگاه

رابطه بین ما از همه چیز‌ مهم‌تر است؛

ستاره اردن: مراقب مگس‌های مجازی باشید!

موسی التعمری، ستاره تیم ملی اردن و مون پلیه، نارضایتی خود را از درگیری‌هایی که بین هواداران اردن، قطر و عراق شکل گرفته، ابراز کرد.

ستاره اردن: مراقب مگس‌های مجازی باشید!

به گزارش "ورزش سه"، موسی التعمری یکی از ستاره‌های جام ملت‌های آسیا بود که به تیم ملی اردن کمک کرد تا برای اولین بار در تاریخ خود به فینال صعود کند.

اردن در مسیر خود در صعود به فینال، عراق را در یک مسابقه جنجالی شکست داد، اما در مسابقه نهایی مقابل قطر سه گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد و شکست خورد تا در کسب قهرمانی ناکام بماند.

التعمری با انتشار پیانی در فیس‌بوک خود نوشت: صفحه جام ملت‌های آسیا را با نکات مثبت و منفی آن بسته‌ایم. خداوند هر چه را که بخواهد مقدر کرده و انجام داده است.

وی افزود: امیدواریم هواداران اردنی، قطری و عراقی با دعواهای خود از روحیه ورزشکاری خارج نشوند تا از گرفتار شدن به وسوسه رسانه‌ها و مگس‌های مجازی جلوگیری کنیم.

التعمری تاکید کرد: رابطه بین مردم و بازیکنان اردن، عراق و قطر عمیق‌تر و مهم‌تر از هر چیز دیگری است که پیش از این اتفاق افتاده است.

ستاره اردن در پایان گفت: تمرکز و هدف ما در مرحله بعد تلاش برای غلبه بر مسابقات مقدماتی جام جهانی با حمایت هواداران بزرگ اردن است.

دیدگاه‌ها