کد خبر : 2002048 | 25 بهمن 1402 ساعت 10:09 | 91K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای رسانه‌های روس؛

انتقال مهم و جذاب فوتبال ایران کنسل شد!

رسانه‌های روس از پشیمانی باشگاه زسکامسکو از جذب مهاجم ایرانی خبر داده‌اند.

انتقال مهم و جذاب فوتبال ایران کنسل شد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی روزهای اخیر اخباری در رابطه با علاقه باشگاه زسکا مسکو روسیه به جذب کسری طاهری مهاجم تیم ملی جوانان ایران و سپاهان منتشر شده بود، اکنون رسانه‌های روس مدعی شدند که زسکا برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن او ندارد.

طاهری زمستان امسال در روبین کازان مورد آزمایش قرار گرفت و در یکی از دیدارهای دوستانه برای کازان گلزنی کرد. در مسابقات جهانی زیر 17 سال در سال 2023 نیز این مهاجم در چهار بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

بر اساس ادعای رسانه‌های روس در چارچوب همکاری بین باشگاه‌های روسیه و ایران، دو بازیکن 17 ساله دیگر در تیم جوانان زسکا مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا در صورت تمایل این باشگاه به جمع آن‌ها بپیوندند.

گفتنی است روسیه سکوی پرتاب یکی از مهم‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران یعنی سردار آزمون محسوب می‌شود. بازیکنی که کار خود را در این کشور با حضور در روبین کازان و بعد رستوف و زنیت سن پترزبورگ دنبال کرد. درخشش این مهاجم ملی‌پوش باعث شد او ابتدا به بایرلورکوزن بپیوندد و در تابستان امسال نیز به شکل قرضی رم شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم باشگاه‌های روسی بعد از تجربه موفقی به نام سردار آزمون به سراغ استعدادهای ایرانی خواهند آمد یا خیر.

دیدگاه‌ها