کد خبر : 2002054 | 25 بهمن 1402 ساعت 10:43 | 6.5K بازدید | 8 دیدگاه

رکوردشکنی سوپربول آمریکا به لطف تیلور سوییفت!

به طور میانگین 123 میلیون نفر فینال سوپربول آمریکا را زنده تماشا کردند که بیشترین میزان در تاریخ این رقابت بوده است.

رکوردشکنی سوپربول آمریکا به لطف تیلور سوییفت!

به گزارش "ورزش سه"، پنجاه و هشتمین دوره  لیگ فوتبال آمریکا با شکست 25 بر 22 سانفرانسیسکو فورتی ناینرز توسط کانزاس سیتی چیفز در بازی فینال مشهور به سوپر بول به پایان رسید و از هر سال هم حواشی بیشتری داشت. پاتریک ماهومز، تیم کانزاس سیتی را در یک بازگشت جادویی رهبری کرد و به آنها اجازه داد تا برای سومین بار در 5 فصل اخیر عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

پارامونت، شرکتی که هر سال  این رویداد را پخش می‌کند، در بیانیه‌ای دیرهنگام در روز دوشنبه گفت: «پوشش زنده سی‌بی‌اس پربیننده‌ترین پخش تلویزیونی تاریخ خود را ارائه کرد، با تعداد کل بیننده که به طور متوسط به 123.4 میلیون در همه پلتفرم‌ها رسید.»
سال قبل تعداد میانگین بیننده‌ها به 115 رسیده بود که آن هم یک رکورد تاریخی بود و امسال از آن 7 درصد هم بالاتر رفته است.

1990715

در میان حاضران در این دیدار سلبریتی‌های چون، جی زی رپر، لبرون جیمز بسکتبالیست، زین الدین زیدان فوتبالیست سابق و بیانسه و تیلور سوییفت ستاره‌های پاپ قرار داشتند. خواننده بین دو نیمه این بازی هم آشر، یکی از ستاره‌های پاپ محبوب آمریکایی بود که اجرایش توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و بازخورد مثبتی دریافت کرد.
یکی از حواشی جذاب این مسابقه که احتمالا به افزایش تعداد بیننده‌ها هم دامن زده است، حضور تیلور سوییفت، مشهورترین خواننده دنیای پاپ در جایگاه وی‌آی‌پی بود. او نامزد تراویس کلسه بازیکن تیم کانزاس سیتی است که با تیمش در این دیدار به قهرمانی رسید. حضور سوییفت برای حمایت از او بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

دیدگاه‌ها