کد خبر : 2002067 | 25 بهمن 1402 ساعت 11:35 | 1.4K بازدید | 1 دیدگاه

حیدری: بازی جذابی خواهد بود

روز هندبالی نصف‌جهان با چاشنی دربی

دو نماینده هندبال اصفهان در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که صابر حیدری، بازیکن طلایی پوشان گفت: امیدوارم این سیر صعودی را که شاهد هستیم، ادامه داشته باشد و جایگاهی را که در شأن خودمان است، کسب کنیم‌.

روز هندبالی نصف‌جهان با چاشنی دربی

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های هندبال گیتی‌پسند و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز، چهارشنبه (۲۵ بهمن) در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار خواهد شد. 

سپاهانی‌ها در هفته نهم مقابل فرازبام خائیز دهدشت به برتری دست یافتند تا با کسب سومین پیروزی متوالی با روحیه‌ای خوب آماده شهرآورد نصف‌جهان شوند. 

صابر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته قبل بازی با تیمی داشتیم که متشکل از جوان و نوجوانان سرعتی بودند. مهم بود که امتیاز این بازی را به دست بیاوریم و تفاضل گل را جبران کنیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم سیر صعودی برای کسب مقام بهتر داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازی پیش روی ما با تیم گیتی پسند است و فکر می‌کنم بازی بسیار جذابی می‌شود. قطعا اگر با برنامه‌ریزی به جلو حرکت کنیم می‌توانیم دو امتیاز بازی را کسب کنیم.

بازیکن ملی‌پوش هندبال سپاهان با بیان اینکه اول فصل با بدشانسی بازیکنان مصدوم روبرو بودیم، افزود: با فشارهای مسابقات تیم ملی مصدومیت بازیکنان را شاهد بودیم و با روندی که در بازی‌ها داشتیم ما را از اول فصل عقب انداخت و وقتی بازی‌ها را با دو اختلاف به تیم رغیب‌ها واگذار می‌کردیم برای ما بسیار آزاردهنده بود و تصمیم گرفتیم که خودمان را به آنچه می‌خواهیم، برسانیم.

حیدری با اشاره به اینکه توانستیم آرام آرام خودمان را به سطح لیگ برسانیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم این سیر صعودی را که شاهد هستیم و جایگاهی را که در شأن خودمان است را کسب کنیم‌. اگر با طبق روال و سیستمی که در تیم است با رغیب‌ها بازی کنیم و بتوانیم دو امتیاز را برگردانیم صدرصد یک جایگاه خوب در جدول خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، سپاهان و گیتی‌پسند تا کنون دو بار در مسابقات رسمی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو دیدار با برتری زردپوشان خاتمه یافته است. 

هم اکنون و با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و همچنین یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان کشور، سپاهان با کسب ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و گیتی‌پسند با ۱۶ امتیاز سوم است.

دیدگاه‌ها