کد خبر : 2002074 | 25 بهمن 1402 ساعت 12:11 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

کرسپو: برای کسب قهرمانی در آسیا بازی می‌کنیم

سرمربی العین می‌گوید که می‌خواهد با کسب نتیجه‌ای مثبت به امارات بازگردد.

کرسپو: برای کسب قهرمانی در آسیا بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امروز العین در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی میهمان نسف قرشی ازبکستان است. هرنان کرسپو سرمربی نماینده امارات بر آمادگی تیمش برای کسب نتیجه مثبت در بازی خارج از خانه و سخت نشدن کار تیمش در بازی برگشت تأکید کرد.

کرسپو گفت: عملکرد حریف را به خوبی آنالیز کردیم و امیدواریم با کسب نتیجه مثبت به العین بازگردیم. نتیجه‌ای که شانس ما را در بازی برگشت افزایش دهد.

او ادامه داد: ما برای کسب پیروزی مقابل نسف بازی می‌کنیم چون ما تیم العین هستیم. من به همه شاگردانم اعتماد دارم و شرایط تقویم باعث شد به تعدادی از بازیکنان استراحت بدهم.

1990736

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تفاوت پاختاکور و نسف گفت: قطعاً اختلافات زیاد است، فردا در مرحله حذفی بازی خواهیم کرد، مهمترین چیز برای من این است که با احترام به همه رقبا روی تیمم تمرکز کنم. ما برای نشان دادن روحیه پیروزی تلاش خواهیم کرد و به خوبی می‌دانیم که کار ما آسان نخواهد بود، اما ملزم به انجام آن هستیم. اما همان‌طور که قبلاً گفتم، می‌خواهیم با کسب نتیجه خوبی به العین بازگردیم.

سرمربی آرژانتینی در مورد سوالی مبنی بر عدم حضور همه بازیکنانش در این بازی گفت: واقعیت این است که العین تنها باشگاهی در امارات است که طی 15 روز و در چهار تورنمنت، در پنج مسابقه شرکت می‌کند. علاوه بر این، من به مقررات AFC و لیگ قهرمانان آسیا در استفاده از بازیکنان خارجی احترام می‌گذارم. بنابراین لازم بود برخی از بازیکنان را کنار بگذاریم.

کرسپو در پایان گفت: با احترام به رقیب، قطعا ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم، چون العین هستیم.

دیدگاه‌ها