کد خبر : 2002081 | 25 بهمن 1402 ساعت 12:43 | 25.7K بازدید | 35 دیدگاه

تایید ستاره سابق بارسلونا: حق با رئالی‌هاست!

تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسلونا، تایید کرد که گل لایپزیش به درستی مردود اعلام شده است.

تایید ستاره سابق بارسلونا: حق با رئالی‌هاست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش قرار گرفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی در بازی رفت اهمیت بسیاری برای بازیکنان رئال داشت که با تک گل زیبا و تماشایی براهیم دیاز روی یک حرکت انفرادی در نیمه دوم به دست آمد، اما اول این تیم حریف بود که موفق به باز کردن دروازه رئال شده بود. 

آنها در دقایق ابتدایی بازی توانستند از غفلت مدافعان رئال استفاده و دروازه این تیم را باز کنند اما داور بازی گل را مردود اعلام کرد و کمک داور ویدیویی هم این تصمیم را تایید کرد و همین موضوع باعث عصبانیت بازیکنان و مربی لایپزیش شد. 

1990737

تیری آنری درباره این صحنه به TNT Sports گفت: «مردود اعلام کردن این گل تصمیم کاملا درستی از سوی داور بود. من اول فکر کردم که گل در شرایط درست به ثمر رسیده و رد کردن آن تصمیمی اشتباه از سوی داور بوده است. 

اما وقتی دوباره صحنه را ببینید، می‌توانید متوجه شوید که گل درست نیست. به عنوان یک بازیکن به شما گفته می‌شود که اگر در موقعیت آفساید هستید، اصلا نباید روی صحنه دخالت داشته باشید. بازیکن حریف روی لونین تاثیر داشت. حتی با اینکه برخوردش کم بود اما در آفساید قرار داشت.»

دیدگاه‌ها