کد خبر : 2002093 | 25 بهمن 1402 ساعت 14:00 | 25.7K بازدید | 12 دیدگاه

از تلاش و تعهد بازیکنان نساجی رضایت دارم

آلکاراس: ایران در جام ملت‌ها بدشانس بود

لوکاس آلکاراس، سرمربی اسپانیایی نساجی، درباره شرایط تیم ملی ایران و شروع دوباره لیگ برتر صحبت کرد.

آلکاراس: ایران در جام ملت‌ها بدشانس بود

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس آلکاراس، سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران، پیش از دیدار مقابل پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: مثل تمام بازی‌های لیگ برتر خلیج فارس، این بازی هم بازی سختی خواهد بود. نتایج ما و حریف مشخص است و ما در بازی قبلی نتیجه دلخواهمان را کسب نکردیم. مثل همه بازی‌ها، بازی سختی خواهد بود. از کارکرد روزانه بازیکنان در تمرینات رضایت دارم و از سعی و تلاش و تعهدی که در کار داشتند راضی هستم. الان زمان آن است که این کار خوب را فردا در زمین بازی فردا هم نشان دهیم.

او ادامه داد: این مسئله‌ای است که با کار و ادامه دادن به تلاش قابل حل است. بازی‌هایی که ما داشتیم مشخص است، موقعیت‌های گل روی دروازه ما به اندازه حریف بود اما حریفان از فرصت استفاده کردند و موفق شدند ولی ما نتوانستیم استفاده کنیم. این مشکل در روند کار کردن حل می‌شود. باید به تلاش ادامه دهیم، راه دیگری وجود ندارد.

سرمربی اسپانیایی نساجی خاطرنشان کرد: اینکه هواداران ما خوشحال نیستند برای ما ناراحت کننده است، ولی ما از کوشش، تلاش و تعهد بازیکنانمان راضی هستیم. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر کار کنیم و نتایج را تغییر دهیم که یک بازی بهتر را به هواداران ارائه کنیم تا آن‌ها را خوشحال کنیم.

1970586

او درباره شرایط تیم پیکان نیز توضیح داد: تیم آن‌ها در بازی‌های اخیر خوب بوده و نتایجشان مشخص است، فوتبال بازی می‌کنند و دوست دارند از عقب زمین تدارک حمله را ببیند و از خطوط دفاعی، حمله را شروع کنند. مقابل چنین تیمی باید حواسمان باشد که خوب دفاع کنیم، در ضدحملات سریع باشیم و وقتی مالکیت توپ را در اختیار داریم، مطمئن کار کنیم.

آلکاراس درباره نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا یادآور شد: عملکردشان خوب بود اما در چنین تورنمنت‌هایی فقط نیاز به عملکرد نیست و در مواقع حساس نیاز به شانس هم است که متاسفانه تیم‌ ملی از این لحاظ مخصوصا در بازی آخر یک مقدار بدشانس بود. در لحظات حساس اگر آن شانس یاری می‌کرد، لایق برد مقابل قطر بودند و توانش را داشتند. بنابراین به کادر فنی، بازیکنان، کادر مدیریتی و به فوتبال ایران به خاطر عملکردی که داشتند، تبریک می‌گویم. بر این باور هستم نحوه کار تیم ملی باید یک مقداری برای همه کسانی که در فوتبال ایران کار می‌کنند، الگو باشد.

نساجی که در بازار نقل و انتقالات زمستانی حضور پرسروصدایی داشت، بازیکنان زیادی جذب کرده است. آلکاراس درباره شرایط نقل و انتقالاتی این تیم گفت: سخت است که گفت چه زمانی به آمادگی می‌رسند. ما می‌خواهیم هر زمان که آماده شدند چه در یازده نفر آغازین یا چه در آغازین از آنها استفاده کنیم. امیدوارم که این بازیکنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آمادگی برسند و مطمئنم که به بازیکنان مهم تیم تبدیل می‌شوند. فقط تنها استثنای تیم ما آقای حسینی هستند که نامش در لیست ثبت نشده است. می‌دانم که بازیکنان دوست دارند زودتر به تیم کمک کنند، اما به هر حال باید صبور باشیم و به کار کردن ادامه بدهیم. مطمئنم که در نهایت آن اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

لوکاس آلکاراس درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: آقای حسینی فعلا از لیست بیرون است. در آخرین بازی لیگ، قائدرحمتی با کارت قرمز مقابل فولاد اخراج شده بود و محروم است. آقای اسماعیل بابایی مشکلی از ناحیه زانو دارد که احتمالا برای فردا نتواند بازی کند. آقای وحید محمدزاده هم در حال دوران نقاهت و ریکاوری هستند تا مصدومیتش را پشت سر بگذارد. امیدوارم کسی را فراموش نکرده باشم.

وی در پایان نیز اشاره‌ای به کارت آبی داشت و پاسخ داد: سوال خوبی است. هر اتفاق جدیدی در فوتبال مدیریت کردنش در ابتدا سخت است. این‌ها یک‌سری مسائلی هستند که مثلا قوانین می‌گوید کارت قرمز باید باشد اما در برخی مواقع روند خوب بازی را تحت الشعاع قرار می‌دهد. این کار نیاز به ارتقا و بهبود دارد و مسئله‌ای که گفتم برای مثال، وقتی حریف در بازی کارت آبی می‌گیرد، فکر می‌کنید که این کارت قرمز است اما موضوع چیز دیگری است. نه شما از این موضوع راضی هستید و نه حریف شما از روند بازی رضایت دارد.

دیدگاه‌ها