کد خبر : 2002103 | 25 بهمن 1402 ساعت 14:30 | 15.9K بازدید | 27 دیدگاه

وسوسه جانشینی ژاوی: توخل بی‌خیال بایرن می‌شود

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه زیادی به جانشینی ژاوی در بارسلونا دارد.

وسوسه جانشینی ژاوی: توخل بی‌خیال بایرن می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا شود و جست‌وجو برای یافتن جانشین او از مدتی پیش آغاز شده است. 

رسانه‌های اسپانیایی در طول چند هفته اخیر نام‌های بسیاری را به به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی این مربی مطرح کردند. نام مربیان بزرگی چون یورگن کلوپ و هانسی فلیک هم در این فهرست مطرح به چشم می‌خورد. 

حالا نام توخل هم به این فهرست اضافه شده و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه قصد دارند مذاکراتی را با این مربی هم انجام دهند و موندو دپورتیوو خبر داده است که این مربی آلمانی علاقه زیادی به حضور روی نیمکت بارسلونا و قبول هدایت این تیم دارد. 

1990090

او پیش از این در آخرین گفت‌وگویش با اشتیاق بسیاری درباره لالیگا و احتمال حضور در این رقابت‌ها صحبت کرده بود و همین موضوع شایعاتی را هم به همراه داشت، اما حالا منابع نزدیک به او تایید کرده‌اند که سرمربی بایرن مشتاقانه حاضر به قبول پیشنهاد بارسا است. 

شرایط توخل در بایرن در چند هفته اخیر چندان خوب نبوده و جایگاهش روی نیمکت این تیم به دلیل کسب نتایج نه چندان خوب متزلزل شده و همین باعث شده است که احتمال جدایی او از این تیم هم افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها