کد خبر : 2002117 | 25 بهمن 1402 ساعت 15:24 | 29.7K بازدید | 25 دیدگاه

دور از چشم دوربین‌ها: اوج خشم ستاره رئال در آلمان

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، در بازی مقابل لایپزیش به دلیل رفتار بازیکن حریف به شدت عصبانی شد.

دور از چشم دوربین‌ها: اوج خشم ستاره رئال در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، پشت صحنه عصبانیت تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در جریان پیروزی 1-0 مقابل لایپزیش در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاش شد.

روزنامه اسپانیایی "مارکا" نوشت: "ما هرگز کروس را اینقدر در زمین عصبانی ندیده بودیم که به دلیل رفتار غیرورزشی کنترلش را از دست داده بود."

1990811

این روزنامه در توضیح عصبانیت کروس گفت: "زمانی که براهیم دیاز، بازیکن رئال مادرید مصدوم شد و پس از مصدومیت به زمین افتاد و دست خود را با علامت واضح برای توقف بازی بالا برد. اما همه بازیکنان حریف به غیر از آمادو آیدرا بازی را متوقف کردند. این بازیکن از توقف تمامی بازیکنان داخل زمین استفاده کرد تا یک ضدحمله ترتیب دهد که تقریباً به قیمت یک گل برای رئال مادرید تمام می‌شد."

در ادامه این گزارش اعلام شد که پس از سوت داور، بازیکنان رئال مادرید از شدت عصبانیت خشمگین بودند و برای اعتراض به سمت داور رفتند اما کروس با عصبانیت به سمت آیدرا رفت تا نسبت به رفتارش گلایه کند."

رئال با گل دقیقه 48 براهیم دیاز موفق شد این دیدار را پشت سر بگذارد. بازی برگشت قرار است روز چهارشنبه 6 مارس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود.

دیدگاه‌ها