کد خبر : 2002145 | 25 بهمن 1402 ساعت 17:22 | 13.4K بازدید | 23 دیدگاه

بازیکنانی دارم که می‌توانند تفاوت ایجاد کنند؛

سرمربی الهلال: مورایس شناخت خوبی از ایده‌هایم دارد

سرمربی الهلال می‌گوید ژوزه مورایس شناخت خوبی از ایده‌های او دارد و می‌تواند برای تیم او مشکل‌ساز شود.

سرمربی الهلال: مورایس شناخت خوبی از ایده‌هایم دارد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال فردا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان برابر سپاهان قرار خواهد گرفت. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و درباره این مسابقه صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ژسوس در خصوص این مسابقه گفت: فردا بازی سختی داریم. یک بازی سنتی بین نمایندگان ایران و عربستان خواهد بود و هر دو تیم، تیم‌های بسیار قوی هستند. مورایس، سرمربی تیم سپاهان هم پرتغالی است که از ایده‌ها و راهکارهای من به خوبی آگاه است. امیدوارم بازی خوبی باشد. می‌دانم که بازی پرطرفداری خواهد بود و ما هم کاملا آماده بازی فردا خواهیم بود.

سرمربی الهلال در خصوص غیبت کولیبالی و غیبت بازیکنان خط دفاعی این تیم گفت: ما یک تیم کامل داریم. درست است که بنا به دلایلی کولیبالی، میشل و لودی را همراه خودمان نیاورده‌ایم اما من به بازیکنانی که در بازی فردا همراه ما هستند، اعتماد کامل داریم. مشکل ما بازیکنان الهلال یا نبودشان آنها نیست، مشکل ما بازی با سپاهان است، چون تیم بسیار خوبی هستند و امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.

ژسوس درباره حضور هواداران در بازی فردا و جو استادیوم نقش جهان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید بازیکنان الهلال کاملا به این جو عادت دارند که بین ۵۰-۶۰ هزار تماشاگر بازی کنند و این مشکل خاصی برای ما نخواهد بود. مشکل ما، رقیب ما خواهد بود. همانطور که گفتم همه ما از نظر ذهنی کاملا برای این بازی آماده‌ایم و مجددا تاکید می‌کنم تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته‌ایم.

وی در مورد خط حمله قدرتمند دو تیم گفت: ما می‌دانیم سپاهان یک تیم هجومی است که گل‌های زیادی زده و ساختار و تکنیک هجومی خوبی دارند. همانطور که می‌دانید مربی این تیم پرتغالی است و مربیان پرتغالی هم بهترین‌های دنیا هستند و این برای ما طبیعی‌ است‌. ما مشکلاتی از این بابت خواهیم داشت اما با آن دست و پنجه نرم خواهیم کرد و فکر می‌کنم بازی متعادلی خواهد بود.

این سرمربی پرتغالی در پاسخ به اینکه الهلال فردا هجومی بازی خواهد کرد یا یک بازی متعادل ارائه خواهد داد، گفت: تیم الهلال بازی فردا را هم با همان تاکتیکی که همیشه بازی می‌کند، ادامه خواهد داد. ایده‌های هجومی و دفاعی که هر روز تمرین می‌کنیم، پیاده خواهیم کرد و چیزی برای پنهان کردن نداریم. این روش کار ما خواهد بود.

ژسوس در واکنش به اینکه با توجه به هزینه‌ای که الهلال کرده، هر نتیجه‌ای جز پیروزی برای این تیم ناکامی محسوب می‌شود، گفت: الهلال بازیکنانی دارند که چه داخلی و چه خارجی می‌توانند تفاوت‌های زیادی رقم بزنند. من همیشه آرام هستم و به این فکر می‌کنم که با کدام تیم بازی کنم. فردا هم همینطور است و با احترام به تیم سپاهان که تیم خوبی هستند، ارزش‌های ما هم احترام به خودمان است و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

دیدگاه‌ها